2007年4月1日星期日

愚人節謊話嗎?



~~ 這是愚人節的大謊話嗎?~~

9 則留言:

匿名 說...

可惜這不是個謊話。

Wordy 說...

巧合,今天下午才唱過這首歌。

supageti 說...

都係o個句:珍惜眼前人

Ellen老師 說...

大頭~~
一直我都覺得這是1個很大的愚人節謊言

wordy~~
又唱K

意粉~~
一向我是珍惜眼前人

Wordy 說...

我係個頹廢無聊既年青人,突然好唔想番工,咪去唱兩句囉。

Ellen老師 說...

咁都得~~
我經常唔想番工,咪要日日唱。

lau2tang 說...

唔返工,邊有錢駛唧!
所以,幾唔想我都會準時返工o架!

largeheadboy 說...

ellen 你又飛喇?
玩得開心啲呀 ^^

Ellen老師 說...

劉鄧~~
返工都係為了出糧~~^o^

多謝大頭!