2007年12月11日星期二

陸運會

今天風和日麗,藍天白雲,
相信聯校陸運會從沒試過這樣天公造美。

比賽依舊緊張刺激,學生一上場,就要出盡力!
運動方面,還是不是我校強項,表現尚中規中矩,
星期五屬校陸運會再努力!加油啊!


7 則留言:

supageti 說...

成個禮拜都唔駛上堂?

匿名 說...

以前我小學運動會只係晌學校操場上......
而家係咪間間小學都更有規模架?

Ellen老師 說...

意粉~~
我都想成個禮拜都唔駛上堂,只是3天呀!明天又要再工作!

roy~~
咩年代小學運動會係學校操場呀!我小學時,都去深水埗運動場/葵涌運動場喎!

而家間間小學都有規模地攪不同活動啦!我地學校小六畢業禮在紅館啦!今年畢業禮更厲害!

匿名 說...

嘩!我去到中三定中四先係去深水步運動場.......

Ellen老師 說...

唔係化~~~~~

largeheadboy 說...

我小學的運動會就在學校的小操場。

Ellen老師 說...

在學校的小操場又點係運動會呀~~