2008年1月22日星期二

估下我係咩!


各位~~我似甚麼呢?哈哈!

11 則留言:

匿名 說...

我覺似一隻精靈的老鼠,對嗎?我己收到內聯網的留言了,原來我要開xxx才看到。

Ellen老師 說...

唔~~~老鼠呀~~~

匿名 說...

mouse

匿名 說...

just send letter 3 to u in 內聯

Ellen老師 說...

收到~~

匿名 說...

裝扮似老鼠,動作似馬騮喎。
呢位小朋友咁細個就肯為藝術犧牲, 醜化自己個樣, hmm........有前途, 大家留意佢 ! 可能是明日巨星。

largeheadboy 說...

哦,鼠年呀!

supageti 說...

唔係小浩然嘛?哈哈 ~

Ellen老師 說...

galaxy~~
為藝術犧牲當然係啦!之但係我無醜化佢個樣呀!純屬全為劇場需要。的確,同學仔專業精神100分,好投入角色。老師決定佢可以繼續留低,明年依舊係校隊成員!

意粉~~
小浩然係男仔,同學仔係女仔呀!

匿名 說...

一個扮扮緊老鼠既馬驑!

Ellen老師 說...

亞萊好聰明喎~~