2008年8月17日星期日

【蕉】與【雞】

今天1踏出香港機場,熱浪逼人,太陽伯伯快把我熔掉!
曾有姊妹說過~~去旅行寧願下點雨,也不想太陽曬得變焦。
也曾有帥哥說過~~去旅行撐著傘,剎風景兼麻煩,寧願曬太陽。

旅程在颱風下啟動,豪雨伴著我們飛到大阪和神戶。
大阪高速路上,那電光火石雷電,在我們的車身旁響起。
豪雨在神戶傾瀉而下,冒著雨,拖著行李跑回酒店。

那¥198的雨傘跟著我們走了11天的路,
卻來了10天的烈日當空,老師用了2年沒曬太陽quoter,
10天渴了至少30-40樽,大大小小不同味道的樽裝茶,
還有身上流了數以公升計的汗水!

旅程轉眼間又過去了!確實有點辛苦和累,卻玩得開心!

那麼你會選擇~~
太陽曬得變隻【蕉】,還是豪雨淋得變隻【雞】呢?

14 則留言:

supageti 說...

None of the above lor, haha ~~

As I've said, I prefer a little shower only. ^^

supageti 說...

咁依次老師同劉鄧一定瘦左番來啦。

Ellen老師 說...

係曬黑左返來呀!

匿名 說...

我都唔想揀喎~
一定要就做蕉啦, 不過做蕉食唔到野個喎! 雞就邊到都去唔到, 好似仲衰咁!

Ellen老師 說...

我都覺得做隻蕉~~胃口真係麻麻
做隻雞~~仲衰~~直情唔想行

largeheadboy 說...

我都係咁話,一定係做蕉!
着住短褲行街好爽啊,點都好過對鞋濕晒 up 住啲水~~

maymay 說...

我都情願做蕉,我依家白番好多喇~

記得做多幾次美白面膜呀~

maymay 說...

做落湯雞好慘架!>_<

Wordy 說...

supageti 說...

意粉皮膚感唔曬得,六月初果次雙腳輕微曬傷,好彩有帶長褲,以後一定唔會夏天去旅行,除非係去南半球。

匿名 說...

一定揀做"蕉"啦~~

lau2tang 說...

但做蕉都唔喺咁好受!每天都要帶著滿身酸臭回酒店,真喺好「滋味」。

匿名 說...

我一定選擇化身成"蕉",最多著背心短打~~

Ellen老師 說...

不如咁想~~
有得去日本,變【蕉】定變【雞】,都無所謂啦!