2008年12月31日星期三

成田到著



2008年走到最後1天,
日本旅程同時也走到最1天了!

Happy New Year

12 則留言:

supageti 說...

老師:Happy New Year! ^^

匿名 說...

搶呀, 聽朝早d起身一齊分頭搶!
新年快樂!

maymay 說...

新年happy呀老師!
個年糕呢,好似一樣野囉~~^o^

匿名 說...

平安回港,主恩浩瀚!!我家仝人謹祝新年快樂!!

匿名 說...

咁快!

新年快樂!

匿名 說...

平平安安返港呀~
HAPPY NEW YEAR~~

largeheadboy 說...

今晚就香港到着喇!
新年快樂呀!

匿名 說...

話咁快又渡過一個旅程!
Happy new Year!

largeheadboy 說...

應該香港到着喇~

你仲未幫我抽兩公斤米呀!同埋,你冇留低啲 cream 畀我呀,我對腳乾到紅晒啊!

匿名 說...

HAPPY 2009!
祝你的福袋戰報呀!

匿名 說...

大頭你嗱嗱聲去掃個內含cream嘅福袋,其餘就番黎我地幫你攪掂佢!

Ellen老師 說...

各位~~
新年快樂!