2009年3月22日星期日

大滿足











14 則留言:

lau2tang 說...

今日咁熱,直情應該落埋水添啦~
你呢個禮拜都食咗好多串燒喎,開啲飲番杯以蘿啦~

maymay 說...

劉鄧:佢樽以鵝俾左我呀~~

咁快又番兜,睇黎我都要揾日去試下至得~

largeheadboy 說...

咁快就行下水禮喇

去備長點解唔叫埋帥哥~

largeheadboy 說...

話時話,尋晚都有諗過去備長~

supageti 說...

Um ~~~ 老師 ~~~

匿名 說...

依! 咁啱ge, 我昨晚都去左備長喎, 莫非擦身而過都唔知, 哈哈哈

largeheadboy 說...

不如搵晚我地包場囉!^t^

匿名 說...

帥哥包場請晒大家啦不如...

supageti 說...

舉腳贊成!!!

Ellen老師 說...

劉鄧~~
個日係沙灘又唔係咁熱,有小小海風添!

maymay姨~~
上次我都無去,邊算番兜呢!

大頭叔~~
下次去長備叫你黎埋單呀!

紅米奇~~
真係咁啱?緣慳一面添,下次攞隻做個記認先!

小彭&意粉~~
絕對贊成帥哥包場請晒大家啦!我負責訂位兼斟酒又點話呢~~~

supageti 說...

帥哥碎碎唸:睇唔到…睇唔到…睇唔到……………………

Ellen老師 說...

帥哥直情走左路啦!

supageti 說...

佢至叻咪話:下X請早囉 ~~~ 呵呵 ~~~

匿名 說...

呢篇要置訂呀! 避得一時, 避到幾時! ^^