2008年7月14日星期一

日本高溫逾2百人中暑

根據【明報7月14日 星期一 】報導~~


日本大範圍地區昨日最高氣溫超過攝氏35度,
全國各地有200多人因中暑而被送往醫院。

日本共同社報道,受高氣壓影響,
日本許多地區當天最高氣溫超過35度。
中部岐阜縣揖斐川町的最高氣溫接近37度,
東京、大阪、福岡等大城市氣溫均超過30度。

統計數字顯示,截至當地時間下午5時,
日本各地因中暑而被送往醫院的病人達216名。
其中東京都最多,有19人中暑住院,
其次為大阪府,有17人。

日本氣象廳說,出現酷暑天氣的大多數地區,
13日的氣溫均創下今年當地最高氣溫紀錄。

那麼,8月怎麼辦呀?會唔會40度呀?好驚呀?

30 則留言:

匿名 說...

我最尾兩日晌東京, 31度又陽光普照加濕度又高, 都已經好辛苦呀! (唔係嚇你呀!)
食多杯雪糕, 飲下ビール... 正午就去SHOPPING消暑啦!

supageti 說...

依家天氣成日反常,八月可能落雪呢,嘻嘻 ~~~

Ellen老師 說...

小彭~~
食雪糕,飲ビール..幾多度都會食啦!只但係怕熱得滯無胃口喎!咁D神戶牛,廣島蠔點算呀!!

意粉姨~~
既然係咁,老師最想八月睇紅葉呀!

largeheadboy 說...

有得去日本
幾熱幾凍對我都唔係問題!

Ellen老師 說...

因為都係個套衫~~ 嘻嘻!

lau2tang 說...

我一早講咗九州超熱架啦,你要有心理準備。

大頭仔,
去完歐洲返來之後,你好似開始無乜要求啦噃。

Ellen老師 說...

超~~~~熱~~~~
咁1定要搵間酒店D冷氣要,超~~~~凍~~~~唔該!

匿名 說...

要重新睇過個行程,加插大量密集式冷氣活動,雖然日本o的冷氣真係叫做好過冇開 .......

largeheadboy 說...

我幾時都冇乜要求架喇!
上乜嘢阿蘇火山囉,高啲涼啲啩?

匿名 說...

呀~ 我今次無食雪糕呀... 鮮奶都係飲左一支咋... 嗚...

大頭講得啱: "有得去日本幾熱幾凍對我都唔係問題!"

naruto 說...

分幾度過嚟,香港呢個月day day落雨,今年都未著過背心呀!驚冷親。

Ellen老師 說...

lala~~
夏天去日本,大部份玩祭典及花火大會,全部戶外,好難有冷氣活動~~ >_<

大頭叔~~
火山口係未好熱呀!地理有無教呀?

小彭~~
如果可以揀,可唔可以唔好係幾熱呀。我想浸溫泉喎!

naruto~~
今日好熱呀!又好想佢落雨喎!

匿名 說...

去久住高原浸會唔會涼d d呀? 高原喎, 涼d掛!

Ellen老師 說...

夏天浸溫泉,講出黎都驚比人話傻呵呵~~

匿名 說...

Lawson同商店街都係冷氣活動黎架!夜左應該冇咁熱,日頭就千祈唔好有健行活動,我去京都o的乜寺乜院全部cut哂!

匿名 說...

幾熱我都唔怕,最怕落雨,要著膠雨褸,又相機又行李,踢哂腳!

supageti 說...

我就寧願落少少雨好過曬到隻蕉咁嘞 ~

largeheadboy 說...

咁我又寧願熱好過落雨喇
擔住把傘好煩架!

naruto 說...

我寧願曬到隻蕉咁,落雨落到無哂MOOD
我喺泰國浸過露天溫泉喎,嗰D就真係叫熱喇

supageti 說...

泰國浸溫泉?!

lau2tang 說...

我試過被水圍困的滋味,所以我都寧願變蕉。

Ellen老師 說...

lala~~
冷氣活動--1定要安排下先

rempei,意粉,大頭,劉鄧~~
老師都唔係幾鍾意落雨,但係又可唔可以唔好曬到變隻蕉呀!

naruto~~
係呢!我都想知點解泰國浸溫泉?!好特別呀!

naruto 說...

喀比有露天溫泉,我浸嘅時候完全無諗過溫泉係應該天冷浸,返嚟同人講比人笑到面黃

Ellen老師 說...

靜靜雞話你知,8月我都去日本浸溫泉!

largeheadboy 說...

因住熱到你一分鐘就要返上嚟呀!

Ellen老師 說...

大頭叔~~
7月尾出新糧喎!你加6幾,定5幾呀?

largeheadboy 說...

梗係 5 幾喇!你就 6 幾!
連埋 backpay,發達囉!^_^

Ellen老師 說...

我都想6幾,還差少少少呢~~~ >_<
出左backpay,請食乜野呀!哈哈!

largeheadboy 說...

你講你想請食乜野呀?
你請就食乜都好喇~~

Ellen老師 說...

你好意思就黎食啦!