2008年7月17日星期四

赤壁

製作認真,故事情節緊湊。
場面震撼,男角英勇威猛。
結局竟叫人意料不到!厲害~~

16 則留言:

supageti 說...

我都好鍾意依套戲,最正係結尾果陣人人都:吓?哈哈 ~

老師咁遲先睇既?

largeheadboy 說...

我都未睇喇!

supageti 說...

吖 ~ 上個禮拜有人話睇早場果噃 ~

匿名 說...

個結局一早知啦~
我就覺得套戲有好幾幕拖得太長,刪減d會緊湊d,另外朝偉麻麻地...

supageti 說...

上左咁耐梗知啦,朝偉係老左少少,其實可以刪左床上戲同埋 chiling 果 d 大特寫囉 ~

supageti 說...

老師幾時飛呀?

supageti 說...

台灣雨災呀 ~~

Ellen老師 說...

大頭叔~~
你都係等睇DVD好了!

B爸~~
我覺得朝偉無咩問題喎!反而志玲姐就.....

意粉~~
我都鍾意套戲!套戲拍得想像中好,覺得電腦特技真係出神入化。
正睇得入神,等緊孔明借箭,火燒連橫船之際,竟然有個【出人意表】的結局,我都吓....
看之前無睇影評,介紹及討論,純粹有兩張贈券就到期,未揀左睇!
原來係毫無心理準備之下,有個【特別】的結局,呢個話題會被講足1晚~~~

Ellen老師 說...

B爸~~
話時話,如果1早知結局,好可能反而未必吸引去睇喎!

意粉你呢?

匿名 說...

意粉姨~~
颱風過後,1定有暴雨啦!台灣中南部、高雄才有大豪雨。我住台北,暫未咁嚴重,只是下大雨。
姑姐今個星期還要彈性上班,要下星期才可以來陪浩然去游泳呀!
姑姐記得要做咩野!意粉姨還有呢?

supageti 說...

老師:我想睇既戲一定第一日就去睇,除左先睹為快,亦係因為唔想俾其他人既意見影響。

男人老無所謂既,最緊要有型!趙薇都唔後生啦,chiling 姐淡妝唔多正,尤其是對「手」,唔明點解仲咁多大特寫。

小浩然:你好乖呀,意粉姨落左 order,姑姐識做嫁喇 ~ ^^

Ellen老師 說...

意粉~~
其實老師都好唔明點解導演會選志玲姐、趙薇做呢套戲!可唔可以選個真正靚女,等觀眾睇得順眼DD!

其他男角都選得唔錯呀!不過,張震好似唔夠威風喎!中村獅童~~總覺得好好笑!

largeheadboy 說...

我上個周末瞓到不知人間何世啊!
我仲未知個結局係點喎!

supageti 說...

依 d 係男人戲,chiling 同趙薇有名氣又唔係醜樣,太靚會搶左 d 男角鏡嘛 ~

Ellen老師 說...

意粉~~
之但係~~好難說服老師志玲姐姐會迷倒周瑜和曹操呀!嘻嘻!

大頭叔~~
講個結局你知~~~唔得!等你睇左之後,有所共鳴,先同你溝通到,哈哈!

supageti 說...

睇戲啫,哈哈 ~ 迷倒吳宇森咪得囉 ~

仲上緊既戲,我都唔會寫太多,留番 d 空間俾人。