2008年9月19日星期五

我老豆係紋身大漢

【以下對白內容粗俗,請家長指引收看】


電話中~~
紋身老豆粗聲暴氣,一輪機關鎗式說話,橫掃過來。

【紋身老豆】:
老師,整咩個數學老師咁C多功課呀!
數學都1,2,3,4樣,仲有中文,英文常識呢!
咁多功課,我點做呀!家陣,我好有壓力喎!

計我話,返學駛乜做功課呀!
做D功課都係吹下水啫!求其做1,兩樣就得啦!

家陣駛鬼讀咁多書咩!返學有鬼用咩!
學識做野,搵到食,孝順,唔好學壞做黑社會就得啦!
唔係差人拉,我都唔比亞仔返學。

老師,家陣點先,睇住佢D功課,我好頭痕喎!
今晚我個friend生日,我地約左6點出去玩,
咁多功課要做,邊做得晒,咁唔駛去啦!........

【老師】:
聽我講!!咁又唔駛唔去!
咁你而家就快D把握時間,
唔好再傾電話,快D去做功課啦!唔該!

10 則留言:

supageti 說...

其實佢無咩必要打電話俾老師吖 ~~

maymay 說...

老師點知學生老豆有紋身呀?

匿名 說...

老師,你咁樣教訓佢,佢會唔會等你放學...........然後再同您講過呀?

Ellen老師 說...

意粉~~
個老豆好明顯打電話來發洩下啦!無鬼聊!

maymay~~
個老豆由亞仔讀1年級開始,有咩野即黎學校,次次黎學校都係背心,短褲+人字拖啦!
點會唔知佢有紋身!

rempei~~
全校都知亞紋身老豆講野大大聲,但唔代表無禮貌喎!尋愁未驚過,佢亞仔仲要返學!

largeheadboy 說...

個老豆咁搞笑嘅
叫佢 call 啲兄弟一齊幫手做囉!^p^

Ellen老師 說...

大頭叔~~
哇!好提議喎!

匿名 說...

叫佢CALL大頭兄弟一齊做功課啦!

Ellen老師 說...

都係好提議喎!

匿名 說...

老師好0野, 臨危不亂, 處事不變, 以四兩撥千斤方法擺平左件事, 哈哈。

Ellen老師 說...

唔係你地以為做老師咁容易~~