2010年3月2日星期二

校園不思議事件

不思議事件~~1

書記姐姐另有出路,2月28日離開學校,老闆再聘請。
3月1日新書記姐姐上班,全個早上處理興趣班收費。

第2個小息後,新書記姐姐攞手袋,走向樓梯之際,
迎面看見老闆走樓梯下來,新書記姐姐不作聲離去。

老闆摸不著頭腦,11時多不是午膳時間,去邊呀?
回老闆房後,看見桌上新書記姐姐留有字條,

「跟同事唔夾,唔做啦!」唔係化!咩人黎呀!

***************************************************

不思議事件~~2



上星期五學校舉行新春開工晚飯,席間少不免抽獎助興。
人人有份,永不落空,皆大歡喜之後,再攪攪氣氛。

老闆跟2位副老闆被大家起哄,加碼再送出紅包抽獎,
2位副老闆大方地交出【真金白銀】紅包1封。

同事【幸運】地抽中老闆的加碼紅包,
打開1看,$20現金券及濕紙巾幾包,唔係化!

老闆還聲稱:紅包有乾,又有濕,好意頭喎!

***************************************************
結論~~

有咁【痴】的老闆,自然就請埋【癲】的員工。

注意~~

我雖不是呢個老闆請回來的,但再幹下去,相信遲早癲!

***************************************************

9 則留言:

Rempei 說...

哈哈哈~~~~笑到我人都癲!

lau2tang 說...

你老闆好利害!
請問係乜嘢現金劵?

supageti 說...

原來癲既唔只網上人,哈 ~~~

largeheadboy 說...

跟同事唔夾粒聲唔出就走人
咁不如唔好出嚟做野喇~

maymay 說...

唔係呀化,黐線架!

maymay 說...

唔怪得我覺得老師有d癲癲地啦,哈哈~~~

Ellen老師 說...

薯仔~~
聽到呢兩單野,我都覺得好好笑!

劉鄧~~
係20蚊惠康券,仲要係佢之前抽獎中返黎!

意粉~~
梗有1個癲人係你左近,小心!

大頭~~
咁大個人都搵唔到份工做,就知佢有問題啦!

maymay~~
識左你地,就知我癲,小心!

凱溍くん 說...

老師,呢d就係點解佢地做到老闆喇。做老闆一定要"別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿。"-《桃花庵歌》唐寅

Ellen老師 說...

所以老師做唔到老闆喇!