2010年3月14日星期日

從会津到東京走一會

02162010這天早上,予約了貸切風呂,舒服極了啊!


浸湯後,吃了旅館的自助式朝食,然後才離開旅館。


我們在附近走走,走過東山溫泉駅,也走過溫泉街。
東山溫泉街規模不大,而且早上的街道也顯得很寧靜。


溫泉旅館【向瀧】是明治~昭和初期建築,是国有形文化財,
本想入住這間旅館,當看到網頁的紹介後,便打消念頭了。


從旅館取回行李,旅館用懷舊房車送我們到【会津武家屋敷】
我們沒有入內參觀,在這裏轉乘タクシー到会津駅前。


趕上列車,離開寧靜純樸的東北,向五光十色的関東出発。


抵達東京駅,跟團友話別,他們繼續沈醉東京。
在東京駅向左走向右走,根本找不到1個大locker放kitty。

可是,問了案內姐姐之後,原來有1個大型locker場,
而且有服務櫃位,直接把kitty交托他們,安心繼續行程。


老師利用留東京4時間,就是為了尋找関東神社吉蒂。


富岡八幡宮及神田神社離東京駅很近的,2-3個駅就到。


這兩個神社就在駅前,而且沒有太多的遊人。
因為已過了新年,所以很多kitty御守り売完了。


5時多回到東京駅,取回行李,再乘JR往羽田空港。
羽田空港第1次踏足,只知道從東京駅乘JR往濱松町駅,
再從濱松町駅轉乘鉄路,就会到達空港,全程30多分鐘。


下車後,即看見新開業的~~羽田空港地域限定kitty
不是太趕時間的話,當然要參觀一下啦!
旅程最終回買い物,推著戰利品準備check in去。


明明話JAL是第1ビル駅下車,咩原來還要搭バス!
推著行李上上落落之後,終於搭到バス。

国際線駅落車後,以為自已去了唔知咩小地方,
整個空港大堂,一眼望晒,咁就飛国際線了。

行李得22.4kg,駛唔駛咁【寸】話下次唔好過重呀?
話晒我無hand carry喎!無妨礙其他人啦!
其他香港人寄1大件,手拎3,4件,咁點計呢!
我都問收幾錢啦!未罰我錢囉!

候機室沒甚麼好逛,總覺得這天過得好長,好累!




ここまで

11 則留言:

supageti 說...

22.4kg 都話人又過份左少少,羽田啲人真係未見過大場面,哈哈!

supageti 說...

我既意思係:一係就罸錢,唔罸就唔好多多聲氣。

Ellen老師 說...

咁未係~~個JAL姐姐講晒英文,個樣好【寸】呀!超重少少,駛唔駛咁呀!我都覺得佢地見識少。咁態度,JAL裁員就先解決佢啦!

largeheadboy 說...

呢排興搵返啲舊相重溫
尋晚咁啱就睇當年去会津若松啲相
瀧の湯啲早餐同我當時一模一樣架~

maymay 說...

你呢篇對我黎講好重要,唔該晒~~^^

Ellen老師 說...

大頭叔:就係因為係咁樣,一成不變,咁又點會有feel,再返兜住呀!

Ellen老師 說...

maymay:希望你到時搵到啦!

maymay 說...

你咁講我巧驚架喎~~

Rempei 說...

乜解貸切風呂都要予約的呢? 唔係大爺有銀兩就OK的嗎?

largeheadboy 說...

有錢大晒咩你估!同埋大把人都有錢喇~

Ellen老師 說...

maymay~~
即管到時留心搵搵!

薯仔~~
貸切風呂係唔駛$$$$呀!

大頭~~
係...大把人係有錢!