2011年5月5日星期四

無得比


11 則留言:

supageti 說...

もちろん。

maymay 說...

都話淨係食牛肉麵就得啦~~

naruto 說...

同邊個比?

l.minor 說...

佢個小籠包OK喎,豬排炒飯也不錯

不過我未食過台北果間

Ellen老師 說...

意粉~~
ぜんぜんだめ

maymay~~
我想都好難再去了!

鳴門~~
跟10日前在台北鼎泰豐永康街本店相比囉!

L.minor~~
返唔到轉頭啦!唉~~~~~

naruto 說...

嘴勺

supageti 說...

樓上:係嘴刁。:p

Ellen老師 說...

有幾嘴刁呀!

naruto 說...

意粉:
我一向都話我唔識字架啦,呵呵呵

Ellen老師:
樓上果個上一篇先話:廣島蠔很乾、豬扒粗「o鞋」(同你食架嘛)

呢篇你又接力話:好難再去了

你話邊個嘴刁啦

supageti 說...

大叔:依啲係叫有要求。

Ellen老師 說...

上一篇我無嫌棄過喎!