2011年5月20日星期五

世界名畫經典魔幻館

回歸小学校1個星期了,每天早出晚歸,超辛苦!
億元六合彩又唔中,夏休み之前,相信還有一段日子要熬啊!

今天,帶了小学生參觀了【世界名畫經典魔幻館】


來自韓國的 Alive Gallery首次登陸香港,展館透過先進多媒體技術為西方經典名畫注入互動元素,以人畫互動形式,解構達文西、拉斐爾等大師的世界經典藝術故事,讓我們以互動欣賞「蒙羅麗莎」、「最後的晚餐」以及「雅典學院」等經典名畫,為觀眾體驗更勝動態版「清明上河圖」,帶來嶄新的藝術娛樂體驗!


「蒙羅麗莎」可以跟你揮手,互動對話,但由楊千嬅発聲。
展館不能錄影,在Youtube找到了這些有趣片段



【聖拿撒車站】



【最後的晚餐】



【大使】

7 則留言:

肥師奶 說...

我也想看,只是怕人多。

Ellen老師 說...

平日應該唔会太多人,尋日吃飽中飯去,無咩人!真係少人先好去睇!

naruto 說...

講國語架?值得去嗎?

largeheadboy 說...

幾時都無乜人睇架其實~

Ellen老師 說...

鳴門~~
講國語的是台灣展出時的介紹,香港的是廣東話。

其実我覺得對呢D名畫有1定程度認識而去睇,会更有趣!

好似係商場消費就可以換入場券,我覺得ok,因為我是視藝老師。

大頭~~
好似分幾個展區,真係要無咩人先好去睇!

naruto 說...

我是C藝專員,應該啱睇

Ellen老師 說...

はい!