2008年1月25日星期五

寒冷天氣警號


今天,刮著寒風,下著冷冷的雨,
比在城崎跟天橋立更冷,更冷.....
今晚要早1點冬眠去~~

10 則留言:

匿名 說...

明早WAI跟DAD去賣旗,大家見到,係咁易投下「一個幾毫」,以表心意......哈哈!!

Ellen老師 說...

去邊區呀?荃灣呀?

匿名 說...

我猜我們一家共投了多少個錢幣?答案是26個。因我剛有很多五毫,結果......大家也投得很開心......

Ellen老師 說...

哇~~自已去幫襯,有咩好玩呀!

largeheadboy 說...

我隻手依家僵咗咁濟!

Ellen老師 說...

乜你唔係唔怕凍咩!

匿名 說...

我就著左件好耐無見ge羽絨喇!

晌街GE時候, 我就成日拎對手出黎, FEEL下日本的感覺!

largeheadboy 說...

今日差啲做咗只在日本做的事︰帶冷帽。

supageti 說...

今日我都著左羽絨背心,一年真係無乜幾次。

Ellen老師 說...

除左羽絨,雪褲都出埋啦~~浸埋溫泉就更好啦~~