2008年7月5日星期六

姊妹飯局 ^^ 大埔再現

お待たせしました!老師終於回來啦!

星期六早上先兜了半個大圍,才拜會了maymay。
之後,到了大埔會合意粉及劉鄧姊妹。
大家都有好1段時間沒見面了。
大埔街市第1次光顧,午膳時間好多人呀!
吃了以下名物,說了無數個回合~~


鳴謝~~maymay的哈根斯雪糕

8 則留言:

supageti 說...

浩然爸爸好叻呀!

老師無試群記咩?

Ellen老師 說...

唔係浩然爸爸叻,係pccw個哥哥叻。

老師要留返下次跟意粉試嘛~~~嘻嘻

maymay 說...

老師出關喇~
做乜要{喊}住黎謝我呀~ ^0^
下次要堂食牛面朱呀))))))))

Ellen老師 說...

感激流涕~~~

匿名 說...

ellen上唔到網既日子,我個b朗blog收視都差左......

maymay 說...

早d揾pccw哥哥黎咪唔駛閉關咁耐囉~

Ellen老師 說...

pccw哥哥話唔關我屋企事喎~~~唔係幾明???

supageti 說...

早排我屋企既網絡都激都我啤啤聲,PCCW d 哥哥黎左幾次,我 day 1 就話應該要換 modem,佢地就次次賴係我屋企既問題,玩玩下咁 check 下就閃,問題始終解決唔到,最後我打上去鬧到佢地發瘟,話要 close account,佢地即刻黎換 modem,跟住天下太平囉。