2008年8月29日星期五

三人行味+味




15 則留言:

supageti 說...

究竟係 + 定十呀?

supageti 說...

依餐食得好開心 ~ ^^

Ellen老師 說...

意粉姨~~
我都唔知係 + 定十,總之係あじとみ
依餐老師都食得好開心喎!搵日試下lunch先!

largeheadboy 說...

我都諗住食吓 lunch,平好多啊!^e^

匿名 說...

最初我都以為係"十", 不過睇埋日文就好似係"+"喇! 咦, 個度有一日係女士啤酒,燒酎半額個喎...
阿帥哥, 小小餓lunch都要食兩份先飽個喎, 肚餓要食三份, 唔好計錯數播!

maymay 說...

味+味响邊樹黎架?等我揾日同老公去食先~
有日去左純燒鳥,食味麻麻兼地又黑方又細,d相效果好差,我都費事放上卜呀!

maymay 說...

又打錯字,係[地方又黑又細]

supageti 說...

純粹講食物,我覺得 南蠻亭 好 d。 ^^

largeheadboy 說...

咁睇嚟要打定底又或者兩點半即刻去大x樂食下午茶餐!^u^

匿名 說...

係"加"
依間我都覺得唔錯~

largeheadboy 說...

我都係整唔到呀 ANA 出嚟~~
同埋香港時間唔啱喎!

Ellen老師 說...

大頭~~
我試左lunch之後,再報告呀!
咁你下次去食lunch叫埋我,我分1半比你啦!

小彭~~
女士啤酒,燒酎半額~~係水曜日

maymay~~
味+味响銅鑼灣,純燒鳥都未去添。

意粉姨~~
咁下次去啦!

大頭~~
ANA個鐘係日本網站,1定依日本時間喎!要再研究下。

Wordy 說...

我上次是訂座的,店員打來確定訂座時是說「味十味」,不是「味 + 味」的,也可能是她說錯

maymay 說...

純燒鳥唔駛試啦,野食普通,又唔係好坐!

Ellen老師 說...

wordy~~
家陣都未攪清,叫咩無所謂啦!

maymay~~
去味+味嗎?hehe~~