2010年3月3日星期三

ひな祭り @ 文化館

3月3日是ひな祭り,我們的慶祝活動是去文化博物館。
水曜日是入場無料,10時已擠滿入場人士了。


新界文物館~~介紹香港古老漁村、舊香港圍村生活...




粵劇文物館~~有戲棚、利舞台、舊戲服、衣箱.......


兒童探知館~~有考古、濕地、化石.....探究




懷舊玩具博物館~~令你走進兒時回憶世界。


今期特別展覧~~梨園生輝
館內不淮拍照,吸引了很多人來參觀,
展品很有紀念價值,可是沒有時間慢慢看呢!


這一天,過得很充實,但很累呢。。。。。

8 則留言:

Rempei 說...

館內不淮拍照........咁點解????

Ellen老師 說...

因為展出唐滌生及任劍輝的物品珍藏,所以唯獨呢個館內不淮拍照。

supageti 說...

我都想睇唐滌生同任劍輝個展覽呢 ~~~ ^^

Ellen老師 說...

但記住唔好水曜日去,無料入場超多人呀!我都想再去睇呢個展覽,因為的確好值得一看!

largeheadboy 說...

醒喇老師,呢度香港嚟架~ :p

我都試過禮拜三嚟呢度,不過就唔多人,幾多野睇添架~

maymay 說...

任劍輝係我偶像,唐滌生多材多藝,更加冇得頂!
粵曲我淨係鍾意聽任白~~
相片典解有d打格有d唔打嘅?

Ellen老師 說...

帥哥:對我黎講,無時無刻都是日式生活啦,而家有任劍輝展覽,有好多粉絲呀!

Ellen老師 說...

館內有好多唐滌生親筆曲目手稿,簡直大開眼界,仲有好多相片,好靚戲服....仲有小型影院,播任白粵劇!有我個頭未無馬賽克啦!