2011年9月29日星期四

8號台風


完全沒想過真的打起8號台風。

今天,原本学校第1次舉行生日会,

小妹妹一直超期待,結果失望了。



小時候,打台風的日子,

總是在家看風暴消息,

看橫風橫雨的街頭一景,

吃豆豉鯪魚、茄汁焗豆。



今天,接近中午,

家附近的餐廳、酒樓、麥當當、超市...いろいろな

全部照常營業,比平日更熱鬧!世界變了!

6 則留言:

supageti 說...

原本我地想去飲茶, 但實在太多人 ...

小彭 說...

今朝起身望住個電視, 真係呆咗, 唔敢相信真係8號風球!

Ellen老師 說...

意粉~~
我家附近一帶簡直旺過平日。

小彭~~
天文台起初都無預計8號風球,今朝起身仲諗住返学。

naruto 說...

我呀,今日要開工,雖然係屋企果隻,唔開心呀

galaxy 說...

細個時就鐘意打風走廊浸哂水, 我地就地游水, 又走到街市睇下有無魚被沖出街,我地可以捉/拾起。

Ellen老師 說...

鳴門~~
打完風要返工,我都唔開心呀!

galaxy~~
細個時又真係好鐘意打風!