2007年8月18日星期六

答案正解

各位~~
首先多謝各位踴躍參加遊戲!
現在為大家解開這個謎。
粉紅kitty喼重29.1kg
CX姐姐死都唔肯比我過,
最後在討價還價之下,
她收了我4kg的行李超重費,
在時間緊迫之下,只好乖乖就範 >_<
宅急便箱~~
上層:4kg585g
下層:7kg850g
總和:12kg435g

得獎名單如下:
1.意粉(30kg)~~kitty喼
2.Roy(12kg)~~宅急便

恭喜以上2位,會有專人通知你領獎啦!
其他朋友不要失望,不定期推出有獎遊戲,
大家密切留意~~~~

9 則留言:

supageti 說...

哈哈 ~ 我係好學生,唔會貪心嫁 ~ ^o^

匿名 說...

cx 29.1kgs都唔得?! 台灣都好嚴下喎!

匿名 說...

唉也,爭0.1kg就估中埋個0急......

太好喇,獎品係咪兩箱宅急便入面既手信\^0^/

Ellen老師 說...

我1早就知意粉係好學生啦~~操行比個A你 ^O^

回程航班爆滿,每個人行李都好爆!加上我太遲check in ,唔比過!

一早講左禮物係~~多一份手信,梗係宅急便入面既手信啦!
萊少無再貪心喎!好~~操行提升至B+啦!

largeheadboy 說...

遲咗……
話時話,網頁 load 得快咗!

Ellen老師 說...

不定期推出有獎遊戲
密切留意啦~~

Wordy 說...

果然是老師,字寫得不錯啊 ^_^

匿名 說...

我都有這個粉紅kitty喼, 每次用佢我都過磅,同埋俾人係個喼上貼著: 留意: heavy行李, 所以而家好少用 >.<

Ellen老師 說...

wordy~~
你估老師浪得虛名呀!

貝拉~~
我有4個kitty喼。
今次個粉紅kitty喼,也有俾人係個喼上貼著: heavy