2007年8月4日星期六

老師回來啦~~~ ^O^

老師回來啦!

當kitty彩繪飛機徐徐降落台灣桃園機場時,
老師勇闖京、阪、神+姬路,5天之旅正式結束了!

旅程走了不少路,到過從前未到過的地方。
買了很多東西,也吃了很多東西!

Roy~~
電波之旅不一定要賣藝的!^O^
從前總會穿得靚靚在東京街頭走,
今次也是穿得靚靚走上姬路城,結果喝光了3支水,
翌日更累得不想爬起床來!

去了神户三宮吃【小妹和牛】,味道果然不錯耶~~
劉鄧介紹的燒肉一丁本來想試,
當走進店內卻滿席,就到了鄰鋪吃蒙古燒肉!

在大阪首3天天氣很不錯,烈日當空,每天不停喝水。
但星期四天氣十分悶熱,作打台風,在街上走很辛苦!
今天更下起大雨來,也擔心航班延誤,也早了到機場。

大頭~~
心齋橋D黑衫帥哥唔會喜歡跟電波老師傾計呀!
每晚走過心齋橋總是一批又一批港人,有D討厭。
今晚的確話咁快返到台灣,飛了2小時就降落了!

今次真的沒有計畫怎樣走走,
連行車班次、路線、...甚麼也沒有。
手上只有意粉04關西之旅遊記的影印本,
今晚才想明天要走的路,行程就是邊走邊想出來
由原本打算5天大阪吃喝玩樂
每天卻又穿州過省,多走了點路
所以也有不少烏龍事發生,哈哈!

每晚回到酒店,必先走到酒店大堂用電腦上網,
我是有看到大家的支持,多謝大家也替老師擔心!
老師好期待2007冬日之旅呀!

今回【勇闖京、阪、神之旅】既愉快,又難忘的渡過了!

13 則留言:

匿名 說...

おかえり~

好掛住你....................................................d大阪手信唷

lau2tang 說...

Ellen老師未返到香港噃!

萊少你點追到的手信唧!

Ellen老師 說...

roy~~
我都好掛住D大阪手信,佢地快我1步,返到香港啦!

劉鄧~~
你明天出發,玩得開心D呀!

largeheadboy 說...

點解唔直接 send 啲手信嚟我屋企呀?

Ellen老師 說...

係喎~~
下次就直接寄去你屋企呀!嘻嘻~~

匿名 說...

劉鄧,
我都即將會好掛住你耶~

ellen,
仲要等多2星期先見到你... -_-

Ellen老師 說...

Roy~~
你只掛住我帶回來的wii手掣耶!>_<

匿名 說...

點會呢~

你有無自己買部?

Ellen老師 說...

梗係無啦~~
我喜歡NDSL多D,可隨身攜帶呀!

largeheadboy 說...

有乜 nds 新 game 呀?

匿名 說...

一人旅可以無拘無束地自由行,真的好開心呢!

supageti 說...

老師依幾日做左咩呀?

Ellen老師 說...

意粉~~
即將滙報!

小妹~~
一人旅有時也很孤獨!

大頭~~
好似無乜啱玩新game!