2008年4月18日星期五

又來校園1宗罪

前天,3C班又有紙仔無端端跌出來。
上次紙仔就示愛,今次張紙仔內容比上次更【勁】!
由於內容會引起不安,不便張貼,只能摘錄!嘻!

XXX去死! AAA上

XXX竟然是3C班主任名字。AAA是3C班某學生啦!
噢!給人咒死,換著我不但氣憤,更莫名其妙啦!

當3C班主任執到張紙仔時,1定又無人認啦!
AAA學生更聲稱不是他的作為,是給人陷害!

起初,3C班主任認為幹這些無聊事應是男生所為,
身為3C班中文老師的我,又再1次發揮金田1本色。
第1眼看紙仔內容,已認定最少有2人作案,
憑字跡,XXX為1人,AAA為另1人,
再憑批改了3C班中文功課7個月,我認定寫XXX是女同學。

鎖定目標後,竟然天網恢恢給我找到【疑似字跡】疑犯。
下1步,再交由班主任去盤問疑犯啦!

這些情況之下,疑犯通常都會話因天真而犯罪,
至於那個嫁禍他人的奇拿,反而是我最想知呢~~哈哈~~

4 則留言:

匿名 說...

有又另一個阿嬌?!

Ellen老師 說...

唉~~那個疑犯唔認唔認,未又認罪~~

maymay 說...

拉到人,要唔要見佢地d家長架?

Ellen老師 說...

樣樣野都見家長,老師好唔得閒呀!
犯人咁做,似乎要心理輔導多D喎!