2008年4月3日星期四

情書

14 則留言:

lau2tang 說...

你為甚麼沒收學生的情書呢?

Ellen老師 說...

我無沒收,唔知點解係地下執到!

maymay 說...

可能係個女仔睇完之後,掉左落地下呀~

匿名 說...

幾年級嫁 ? 咁早熟既 ?

largeheadboy 說...

早熟得嚟好 cute 喎!

supageti 說...

我覺得太露骨,無晒 puppy love 既浪漫 ~

Ellen老師 說...

maymay~~
我覺得未必係個女仔睇完之後,掉左落地下,可能係個男仔所托非人,比人出賣!

galaxy~~
2個都係3年級C班!嘻嘻!

大頭叔~~
如果我係個3年級女仔,有男仔講【我愛你】,都唔知比個咩反應。

意粉~~
年代唔同啦!邊有【咁啱ge】呢D橋段呀!

匿名 說...

我班「一」仔都執到張情書,哈!唔通愚人節......

匿名 說...

可能係有人扮x謙同學寫比x慧同學, 玩整蠱喎!

Ellen老師 說...

1定唔會係愚人節,因為寫住4月3日

1定唔會係玩整蠱,因為我認得謙同學的字

匿名 說...

um... 謙同學一定係激嬲左慧同學...
咁, 老師有無同謙同學傾下偈呢?

Ellen老師 說...

其實老師都好八卦想知發生咩事!
謙同學一定有野激嬲左慧同學,等佢地班主任調查下先啦!我無端端去問,佢地實知我有野啦!^^

匿名 說...

細路仔野, 吾雖然深究丫,
我有個朋友個女, 幼稚園已經問同學要佢定另一個女生, 真搞笑!

Ellen老師 說...

細路仔人細鬼大,唔可以忽略!