2008年4月21日星期一

人算不如天算

上星期六,隻【浣熊】係香港玩完我地一輪之後,
今日,果然有手尾要跟!老世個個要召見【問話】。

這樣臨急,無凌兩可的情底下,陣腳總有點兒亂,
處理失當,安排不善,怨聲載道總有啦!
要問責上來,應該人人都有責喎!>_<

雖然當日是無辜路過的行政人員,但我又唔會推卸責任,
唔做決定都做左,即使有後果,都無話可說啦。

還是那1句~~
以後星期六低調返學,唔好多管閒事!
【浣熊】見1隻殺1隻,直至滅族!哼!>_<

7 則留言:

lau2tang 說...

問心無愧便算!理得人話你啱定唔啱唧!
講到尾,一定無一個兩全其美的方案,咁惟有以學生的安全為首要考慮因素。

Ellen老師 說...

針就係無兩頭利啦!當日唔放學生走,未1樣有家長投訴!唔做都做左,我地無理會啦!
幸好!當日後來已跟老世交代1次,今日佢又要例行召其他人問問,唔知聽日我要唔要呢!

匿名 說...

老師唔好虐畜呀, 係都唔好留手尾...
以一句學生安全為依歸, d家長仲有咩好嘈呀!

匿名 說...

唔擔心得咁多囉!你盡了責,跟進再跟進......,我好欣賞你架。

Ellen老師 說...

小彭~~
呢個世界就係有D超麻煩家長,專係攪風攪雨,我地點做佢都有意見!

肥師奶~~
老世始終係老世,佢要你死,你可以偷生嗎?

匿名 說...

咁你咪揀「自己」死,唔比佢「整」死囉!自己了結嘅方式可以多款一d,自主性亦高d......唔好意思,係到自己講嘢添......

Ellen老師 說...

哇~~壯烈犧牲~~我又做唔出呀!無咁偉大喎!我還是以後少理閒事,做個貪生怕死算吧!