2010年4月13日星期二

台北光華篇

每次到台北,總要到捷運忠孝新生站旁的光華商場走一趟。

很久很久以前的光華商場,是很簡陋,很迫,很髒的商場。
賣的是電腦用品、2手漫画及雜誌,很有黃金高登feel。

更不知從那時開始,成為日劇、台劇、韓劇的熱門售賣地點。
老實說:那時候的光華商場實在有點可怖,老師很不愛走走。

後來,政府拆卸重建,當時改用幾座臨時平房暫時營業,
時至今日,已變身成一大座潔淨、光猛、很寬的商場了。




旅程的第3天,肥師奶一家去了職業體驗,
老師就來了光華商場,目的就是尋找【龍馬】。
可是,只得第一部,下回再去應該可以有第二部.....


今次到訪,老師発現日劇的包裝有點不同了。
很久很久VCD年代時,一盒日劇有差不多十隻八隻光碟,
後來,進入DVD年代,一盒日劇就只是二至三隻光碟。


即使得二至三隻光碟,但外型總是很阻行李箱,很難收藏。
改用這種盒型包裝,果然較易pack行李,而且價錢再便宜。

老師曾問過老闆,「同一劇集,不同包裝,內裏有不同嗎?」
他說沒有不同,那老師要快快看看,是否屬實耶!


每次總會買一大堆日劇回香港,家裏有著很多很多劇集,
因走過了新潟及会津若松,所以假期裏看著這套【天地人】
現在,休息之後又工作,希望能盡快看完啦!

16 則留言:

largeheadboy 說...

嘩!我十五年(!)前第一次去光華,真係又逼又窄架!
《龍馬傳》係咪做足成年架?我都想睇啊~

supageti 說...

我連上次再上次再上次買果啲都未睇完 ~~~ 不過我相信我會睇《龍馬伝》先 ~~~ :P

Ellen老師 說...

帥哥:舊債未還,新債免問,再唔係自已去買啦!

Ellen老師 說...

意粉:我的家都有好多好多好多套日劇未開封!

浩然媽 說...

不如讓我幫你開封啦~ :P

Ellen老師 說...

好呀!邊一套呢?

凱溍くん 說...

老師也看《天地人》嗎?我去年在網上煲完喇!雖然如一貫的大河劇一樣對主角歌功頌德,但這齣又幾好看。

《龍馬傳》也是大河劇,做到年尾啊,相信要2010除夕或11年去台灣才能買下大結局啦!

supageti 說...

我同老師晌日本果陣啱啱睇到《天地人》大結局,又睇左好多《龍馬伝》promo,搞到我成日心思思想偷張 poster 番黎 ~~~ :P

lala 說...

《天地人》我看了一半放棄了 ...

《龍馬伝》我只有機會看了一集 ...

《篤姬》我看完,尾段做得不夠好。

Boss好看,推介。

咦?點解我用國語諗野? ...

Ellen老師 說...

溍溍爸~~
《天地人》追看中呀!不過進度好慢!
《龍馬伝》我諗住每次去台北就買一部啦!

意粉姨~~
我直情覺得《龍馬》超型啦!

lala~~
《篤姬》記住先,下次買!
《Boss》我有啦!
用國語諗野.....有問題嗎?

lala 說...

我當時留緊個言比個台灣人,所以個腦亂左!

如果你要我可以燒隻寄比你。(篤姬)

lala 說...

我唔記得講,做阿妻夫木聰小朋友時代o個個小朋友勁得意!

Ellen老師 說...

lala~~
下!個腦亂左!唔係化!
如果去開台北,買套都係1,2百台幣,麻煩你嘛!些些!
個小朋友真係好鬼得意呀!

大雄 說...

一齣要hea 4x集的電視劇,進度佢都唔算慢喇!你一隻隻碟咁睇已經快好多喇,我舊年上網睇,通常幾集先放一次出黎(等人做字幕翻譯),咪仲慢!

話時話,上次去名古屋時剛好尾二果集係日本,可惜去到己經唔記得回事了!

Candy 說...

hihi~~
你好
我想問一下現在的光華商場還有沒有小說or漫畫賣???
因為看上來好像全部都是電腦

Ellen老師 說...

仍然有小說or漫畫賣!