2010年4月11日星期日

台北美食篇

旅程中,老師病病還未完全康復,
看見眾多美食,真的很難乖乖忍口,
貪吃的老師每次適可而止,只好嚐一嚐便算了吧!

陽明山竹子湖的農家野菜,又新鮮,又好好味!
京兆尹的北京宮廷御膳,既美味又有特色!
吃了4天旅館早餐,第5天跑了去吃台式早餐。
夜市還有很多美食,因戒口不能品嚐,殘念啊!


Day 1 晚餐 @ 士林夜市



Day 2 中餐 @ 陽明山竹子湖



Day 2 晚餐 @ 淡水老街



Day 3 中餐 @ 百年老店金春發



Day 3 下午茶 @ 信義誠品



Day 3 晚餐 @ 牧場涮涮鍋放題



Day 4 中餐 @ 鼎泰豐



Day 4 下午茶~1 @ 太平洋崇光春水堂



Day 4 下午茶~2 @ 西門町謝謝魷魚羹



Day 4 晚餐 @ 清粥小菜



Day 5 早餐 @ 永和豆漿



Day 5 中餐 @ 京兆尹【如意吉祥御用午膳】



12 則留言:

largeheadboy 說...

我淨係要炒米粉得架喇~

supageti 說...

我最難忘係竹子湖既農家菜,尤其是果味鳳梨苦瓜地雞湯 ~~~ Yummy ~~~

小彭 說...

明明台灣都係食中菜, 但睇落好似唔多啱我食咁.

maymay 說...

我全部都鍾意吃啊~~

Ellen老師 說...

帥哥~~
淨係要炒米粉唔駛去台北啦!

意粉姨~~
竹子湖都值得去玩!

小彭~~
咁即係唔會去台灣呀?

maymay~~
咁去唔去啫?

maymay 說...

暫時都未有呢個意慾~~

小彭 說...

暫時都未有呢個意慾 x 2

歐巴桑 說...

我們打算上陽明山那天下大雨被迫取消行程...殘念呀!

supageti 說...

我覺得去台灣悠悠閒咁四維 hea 下,食下野,同去日本既 feel 完全唔同,但係都非常 enjoy ~~~

Ellen老師 說...

maymay & 小彭~~
我都同意意粉姨講:去台灣就是悠悠閒咁四維 hea 下,食下野....今次5天台北,老師就深深體會hea的樂趣!

歐巴桑~~
5天裏面,我們好好彩上陽明山那天超好天,之後幾天就下大雨,而且天氣冷冷的。

largeheadboy 說...

唔知五月有乜野行事呢?

Ellen老師 說...

五月...老師要做TSA監考員囉