2010年9月10日星期五

雷暴雨下飛馳

教師節以為可以早點放課,還是差不多六時才離開。
朋友仔早已在校門等著我了,突如其來想吃自助餐。

想了一會,想起了向大學方向走去。
香港人怎樣也攪不清那條路~~
走過馬場,走過吐露港,走過大埔,再走過科學園,
最後,才安然抵達。泊好車子,走上酒店,舒服極了!

這幾天,給麻煩家長玩投訴,不停地纏繞著我。
幸好,能夠出來吐下悶氣,心也開懷極了!


正想要回家時,天空中不停打雷閃電,暴雨傾盆而下,
天文台更發出黃色暴雨警告,我們只好冒著雷雨,在公路上飛馳。

儘使回到家全身盡濕透,卻叫人痛快呢!

9 則留言:

naruto 說...

唔係行車果D先叫公路咩?

定係你真係唔行行人路,行車路呢?

maymay 說...

雨中飛馳,使唔使貢浪漫呀~^^

個麻煩家長投訴你乜呀?功課多得滯牙?

Ellen老師 說...

鳴門:從吐露港公路,大老山隧道出九龍,再窩打老道返屋企,全程架戰車都係行公路喎!

Ellen老師 說...

maymay:黃雨+雷暴警告,仲要係公路飛馳,大型車擦身而過,危險多D啦,不過淋住雨感覺真係好正!

Ellen老師 說...

個家長嫌架校車唔係停係佢想停的位置!就不停投訴,睬佢都儍啦!去到校長到投訴都係咁話啦!

supageti 說...

依間 buffet no good ~~~

Ellen老師 說...

我地食野唔多,傾計為主!

lau2tang 說...

老師,
係你先咁有忍耐力,畀著我,一早將個家長refer咗去大大老細度,等佢啃吓~

Ellen老師 說...

個家長一投訴就去老闆到啦,最衰就係班主任係唔知事情下,為怕麻煩就亂答應承家長,我地係小薯仔未又要攪返掂件事囉!