2010年9月17日星期五

你沒有好結果




童話故事才有惡毒的巫婆嗎?

小校園也有爾虞我詐的同僚。

我說過

你若不犯我,我也不理你。

今天

既然你找著我麻煩,

我也不會讓你好過!

因為

我是女王の教室

8 則留言:

naruto 說...

插佢眼,扯佢頭髮

肥師奶 說...

老師真係動火了,仲未試過咁「火」。小心「漁人」得利!可能漁人指派那人的工作,就是要大家動火,嘩!「陰謀論」出場......

maymay 說...

飲杯涼茶下火啦~~

naruto 說...

係喎,飲杯胎菊清清佢

supageti 說...

老師:世途險阻,萬事要小心,須防人不仁。

Ellen老師 說...

鳴門~~
可以的話....我想殺人呀!

肥師奶~~
都話【我不會讓佢好過】囉!

maymay~~
呢次飲涼茶、胎菊清.....咩都唔得喎!

意粉姨~~
今次擺明向我宣戰,即管睇下掂!

ROY 說...

咁暴力既, 京京...

Ellen老師 說...

有幾驚呀!