2011年6月4日星期六

有人歡笑,有人愁

不能忘記22年前的6月4日,

大部份準小一家長也不能忘記今天6月4日。

。。。。。。。。。。。。。。。。


很早很早,很不情願,回到小学校。

7時多,已經有家長在小学校排隊等取小一註冊証。

9時半才派証喎!駛唔駛咁早排呀!唔係先到先得喎!



家長A :YEAH~~~~好野!

家長B :你派到邊間呀?

家長A :派到ABC小学校,第3志願。

家長B :唔係第1志願喎!

家長A :好彩唔係第1志願呀!我都唔想入呀!

老C:下~~~~咁你又揀第1,唔係化!

。。。。。。。。。。。。。。。。

老C:你的小朋友派到DEF小学校。

家長D :下~~呢間咩小学校呀!係邊到黎呀!

老C:你應該自已揀喎!

家長D :我無揀過喎!

老C:咁呢個教育局電話,你有疑問打去問下啦!唔該下一位!

。。。。。。。。。。。。。。。。

老C:你的小朋友派到GHI小学校。

家長E :YEAH~~~~好野!唔該晒!多謝晒!麻煩晒!勞煩晒

老C:我都係負責派個証比你啫,無做過セ嘢呀!唔駛咁激動!

。。。。。。。。。。。。。。。。

老C:你係小朋友監護人?

家長F :唔係!我老公先係。

老C:咁有無黃或綠表格?

家長F :應該無,好似掉左啦!

老C:咁有無你老公的授權書?

家長F :都無喎!

老C:下~~~咩都無,咁返屋企叫老公黎,或者叫佢寫封授權書。

家長F :我係小朋友阿媽,你講比我聽佢派到邊間小学校先。

老C:教育局規定唔得喎!唔該下一位!

。。。。。。。。。。。。。。。。

全日工作得出一個結論~~~

1.要應酬咁多家長,超累

2.完全明白當政府工而要對客的人,點解可以咁cool

3 則留言:

naruto 說...

有無家長或者細路喊哂呀?

supageti 說...

尋晚睇電視啲家長又真係誇張左少少 ~~~

Ellen老師 說...

真係有家長喊哂呀!