2011年6月24日星期五

畢業

今早小学校屬会联合畢業典禮,有幸自行前往。
出発前,一心在家樓下的茶餐廳,好好先吃個早餐。
可是,同枱對面坐了兩個【乞人憎】的師奶,令我食欲不振。

全程吃早餐,就是聽住呢兩個【乞人憎】的師奶,
狂數個仔間小学校的老師、校長點樣唔公平、點樣無能。

其中一個最【乞人憎】的師奶話~~
我個仔咁叻,學業全靠家長及補習;運動全靠自已的教練練習。
学校老師及校長根本無功勞,成日針對我個仔,又偏心。
即使小学校唔能夠幫佢考到入喇叭,我地最多未比錢去讀男拔囉!
我都好想知滿口鄉音的師奶點同喇叭,男拔的家長溝通呀。

佢仲話~~1定要對学校老師及校長玩投訴,人羨会被人欺呀!
而家学校老師及校長都驚左我,我個仔話個老師教錯野,佢即無聲出。

去到機場博覽館,聽到畢業生致辭話~~感激及多謝老師教導。
再想到早上那個自以為了不起的家長,簡直好大的諷刺!


我是不是個好老師?不用問!更不用校長、家長及学生認同,
我只知道:每一天,我是真心盡力做好呢份工,這樣就已經足夠了。

沒有留言: