2007年9月2日星期日

威尼斯人


全城熱爆的威尼斯人酒店,
在暑假尾聲,老師幸運地親身經歷其迫爆駭人場面~~~

的確,酒店設計花心思,美侖美奐,
不論賭場、商場......地方大得令人吃一驚,
遊人多得舉步維艱,萊少總統套房大得令你目瞪口呆。
那4小時輪候房間check in,簡直是最忠實報導。

若你問我會再來嗎?
答案肯定是會,但至少3,5,7個月後啦~~>_<





精彩的行程及豐富的美食,
就有勞團友1號團友2號的報導啦!

今日很高興能認識貝拉夫婦,更祝萊嫂生日快樂~~~^O^

11 則留言:

匿名 說...

我都好高興認識你, 真唔好意思, 第一次見面就係食 ^^ 希望你鍾意我為你們所選的餐, 威尼斯人的迫爆場面真的好駭人....

supageti 說...

澳門有無落雨?四小時?巧得人驚 ~

Ellen老師 說...

貝拉~~
所選的餐食,簡且Very Good 啦!日後要多D飲飲食食呀!

意粉~~
時陰、時雨、時晴!
昨天生果報有報導,加上老師親眼目睹人潮,簡直得人驚!

lau2tang 說...

我想我都會去,不過唔會是這幾個月的事!

匿名 說...

剛upload左依兩日食既野,聽日會整埋酒店篇~

largeheadboy 說...

大早我都跟埋你地過去逼喇!^t^

匿名 說...

圑友2號有報導啦!
Ellen老師好有方向感,路痴小妹跟得好安心!

Ellen老師 說...

劉鄧~~
我都會幾個月後再去

Roy~~
快D post 酒店出來,等其他人羨慕下

大頭~~
若你攪團去湊熱鬧,老師願意再去迫1次

團友2號~~
精彩報導靠你地啦

匿名 說...

搞掂晒喇~
http://hk.myblog.yahoo.com/roytsow/article?mid=881

如果12月冬日之旅去唔成,我地一齊跟意粉再去多次

largeheadboy 說...

樓上嗰位,唔好咁悲觀,去得成去得成架!

搞多轉都好喎!

Ellen老師 說...

現在工作目標係12月冬日之旅呀~~12月怎樣也要走轉日本喎~~


大頭~~
我第1個讚成搞多轉呀~~

意粉~~
帶埋我去~~~~~~