2007年9月8日星期六

亦師亦友


今日一早回學校上跳舞課,
順道找來幾個已畢業6B學生,幫忙處理事務。

之後請了她們到西田pizza hut食lunch,
她們七嘴八舌地訴說中一新生活,
上課怎樣沈悶,怎樣選課外活動.....

跟她們1起,感覺已再不是昔日的老師跟學生了,
彷彿很久不見的朋友,談談情,說說愛呢!
這樣渡過1個愉快的下午啊~~

之後到了教協買了這2本書,特地捧一捧pACe場。
書中內容介紹豐富,今晚看得著迷,很想放假~~~

14 則留言:

匿名 說...

剛剛都睇左東京果本,好想食unagi~

largeheadboy 說...

我反而想食 pizza hut!

Ellen老師 說...

roy~~
睇完東京+大阪,好想放假去玩

大頭~~
食完pizza hut,我有張下午茶優惠券,有無興趣呀!

lau2tang 說...

我星期四都食了pizza hut的大蝦沙津脆邊批,好好好味!

匿名 說...

老師有冇試沙田新開的Shakey's Pizza?
我試左喇,整體來說都不錯,不過幫趁要預多點時間,我去左兩次都勁多人排隊,一次排左50分鐘,另一次是80分鐘!

匿名 說...

今日試左shakey,12點去到都要等半粒鐘,味道ok啦(只點左兩份lunch set)~

Ellen老師 說...

maymay~~
Shakey's Pizza在沙田哪裏呀?
但要等咁長時間,興趣會大減喎!

劉鄧~~
原本想叫那個set有大蝦沙津脆邊批,但學生仔不喜歡試,所以叫了另一個set

largeheadboy 說...

我收工下午茶都完咗喇!
Shakey's Pizza 我都想試吓呀!maymay 又整個 blog 介紹吓!唔知萊少有冇介紹呢?

Ellen老師 說...

哈哈~~你唔係有好多假咩~~愉懶半日都唔得?

匿名 說...

星期五晚本來都是去pizza hut, 點知大排長龍就放棄了. 見到劉鄧寫大蝦沙津脆邊批"好好好味", e+我好好好後悔添...

maymay, 你在Shakey's Pizza係咪食有成隻龍蝦攤係度果款呀? ^^

匿名 說...

老師:Shakey's Pizza就在以前Pokka那邊,即City Super樓下。

Roy:做乜唔試龍蝦pizza?

小妹:我就係聽你講話想試,所以我先做白老鼠囉!^_^
食左~原隻龍蝦pizza(好食,但size好細及索價$198)、煙三文魚凱撤沙律(好食 $48)、肉醬意粉(ok $78)、9"至尊pizza(no good,材料好唔至尊$90)、黑椒烤羊扒(羊扒肉質唔錯,但個汁勁唔掂$98)。
另外叫左兩杯果汁特飲都好正~(2)熱情果汁+奇異果汁+芒果汁、(2)菠蘿汁+七喜+抹茶啫喱。
其實除左個龍蝦批幾過癮之外,其他唔試都冇乜損失!

匿名 說...

maymay,

lunch set平丫嘛,連加一埋單$129~

Ellen老師 說...

maymay~~
今日途經過,個邊多了嘢食喎~~

Wordy 說...

想問係教協買平幾多?