2009年11月16日星期一

せんせい

同事進修3星期,找來1位代課老師。
今天,第1天跟她碰面,總是說不出在那裏曾認識她。

想了一整天,是督學?是外評人?是導師?.....
是!....是導師!而且更是年代久遠的葛師導師!

從前的老師,今天是我工作上的伙伴兒。
突然間感覺好奇妙!看著她竟又想起從前葛師的日子。

不知道!老師可曾會記起我呢?
正如每天我跟3B班上課,我還不能說出每個同學的名字。

到底,我明天還是要跟老師相認嗎?

8 則留言:

maymay 說...

突然想起大長今同尚宮相認果一幕添,巧揀動~^^

naruto 說...

梗係認啦,相信佢會好開心

supageti 說...

我都有投身教育事業既同學同老師變成同事呢。^^

largeheadboy 說...

就算唔認得又有乜所謂~

好靚呀!啲紅葉好似從版頭飄落嚟~

肥師奶 說...

我唸佢都有心理準備見到熟人,佢當依份工係世藝啫,你話認得出佢,我唸佢都好開心,如果佢靠呢份工開飯,咁又另計。

lau2tang 說...

認~
我都估佢會好開心~

maymay 說...

終於有冇相認呀?

Ellen老師 說...

皆さん~~

我都覺得佢會好開心,可是還未有機會呢!