2009年11月22日星期日

星空下的遇見



有陰影的地方,必定有光
孤單時,仍要守護你心中的思念

那時候,未來遙遠而沒有形狀,夢想還不知道該叫什麼名字。
我常常一個人,走很長路,在起風時候覺得自己像一片落葉。
仰望星空,我想知道:有人正從世界的某個地方朝我走來嗎?
像光那樣,從一顆星到達另外一顆星。
後來,你出現了。又離開了。
我們等候著青春,卻錯過了彼此。 《星空》@ 幾米














14 則留言:

肥師奶 說...

好有詩意。不如你利用d旅行相,創作一個故事分享吓,可能會好感人。

maymay 說...

都好浪漫呀~~~

supageti 說...

好感性....

Ellen老師 說...

肥師奶~~
每次旅行遊記分享,就是一個感人故事啦。

maymay & 意粉姨~~
雙子星的老師只是1個小粉絲啫!

naruto 說...

邊度嚟架?

Ellen老師 說...

naruto~~
times square

naruto 說...

比上邊誤導係旅行相㖭

Ellen老師 說...

暑假時,又真係係台北遇見過幾米喎!
而家邊有得放假去旅行呀!

largeheadboy 說...

早幾日行過
好多人影相啊~

lau2tang 說...

老師不如去客串一吓寫漫畫旁白啦~^o^

rempei 說...

剛才經過時代廣場,但都不曾發現這些擺設,可能我真是遺失了一些物事了~~~~

Ellen老師 說...

大頭~~
先週,土曜日路過沒停下來,日曜日1心在返學前去看一看,晨早已好多人影相啊~

劉鄧~~
唔係呀!我都係抄抄下啫!

薯仔~~
嗯!剛才經過時代廣場,諗緊咩呀?

lau2tang 說...

代答~
薯嘜係"岳"高頭,周圍搵吓,幫我地發掘新泳池。

薯嘜 說...

哈哈~~~時代附近有都貴啦~~

我諗係諗緊點樣可以少d白頭髮掛~~~