2010年5月23日星期日

吃喝行買@5/22

星期六那天,除了中飯及晚餐是大伙兒一起的,
其餘時間就是自由活動,老師也要去好多的地方辦事。

早上,我們吃了早餐後,一同到了【信遠齋】吃豬肘子。


逛過了光華,買了DVD,我們就去了【明月湯包】吃中飯。




自由活動時,搭捷運走了內湖線,全因要買東西。
到美麗華時,正進行台版超新星戶外演出綵排,好熱呀!


傍晚到了西門町,超多遊人,大部份是香港人,
來到西門町,怎能不吃至愛魷魚羹呢!


幫友達買了心頭好,就去吃熱辣辣任吃火鍋。


這天走了很多路,回飯店自製泡了湯,超舒服!

24 則留言:

naruto 說...

魷魚羹其實係乜嚟架?

腥唔腥架?

maymay 說...

麵包响朝聖地買架?

Ellen老師 說...

點解會腥呀?鐘意吃碗仔翅的,應該都喜歡吃!

Ellen老師 說...

麵包係上網訂左,然後宅配到酒店呀!唔見下面post個包裹咩!

ROY 說...

搵唔搵到麵包xxx呀?

supageti 說...

火鍋?帥哥依次死梗啦!@@

lau2tang 說...

信遠齋唔係賣齋架咩?!
點解有豬手食架!
哈哈~朝聖地,老師又搬個倉返黎喇!

師姐,
可能係帥哥想休息多幾日呢?!
咁大家咪幫佢一把囉。^b^

lau2tang 說...

信遠齋唔係賣齋架咩?!
點解有豬手食架!
哈哈~朝聖地,老師又搬個倉返黎喇!

師姐,
可能係帥哥想休息多幾日呢?!
咁大家咪幫佢一把囉。^b^

肥師奶 說...

要兩次才出到我嘅留言,以前不會這樣啊!!

肥師奶 說...

嗱!又出唔到嘞!!

肥師奶 說...

一出出咁多?!我唔係想玩嘢!!

Ellen老師 說...

萊少~~
好明顯無啦!

意粉~~
去唔去台北,帥哥都病入膏肓啦!返黎香港到而家都未蒲頭啦!

肥師奶~~
換電腦啦!玩野!

Ellen老師 說...

劉鄧~~
基本上係賣滷味食品

Rempei 說...

竟然暗地裏係網上訂左麵包!勵害兼服左您

歐巴桑 說...

我喜歡信遠齋的燻素雞^^

Ellen老師 說...

萊少~~
好明顯無啦!

意粉~~
去唔去台北,帥哥都病入膏肓啦!返黎香港到而家都未蒲頭啦!

肥師奶~~
換電腦啦!玩野!

Ellen老師 說...

我都想知點解有D留言...post唔到出黎,但我e-mail就收到留言?

Ellen老師 說...

歐巴桑~~
雖然第1次食,我都喜歡信遠齋的燻素雞^^

薯仔~~
有幾厲害!

Ellen老師 說...

我都想知點解有D留言...post唔到出黎,但我e-mail就收到留言?

supageti 說...

果然好混亂喎 ~ 等我試下先 ~~

不過有時 blogger 同 gmail 既 server 的確係有反應慢少少 ~~

maymay 說...

我上星期都試過一次,電郵收到留言,但個卜就唔見有,要過一輪至出現番。

ROY 說...

搵唔到麵包xxx呀, 晌日本買好貴添......

naruto 說...

碗仔翅,咁啱我喎!

Ellen老師 說...

萊B爸~~
去得日本就買啦!

鳴門~~
咁魷魚羹啱你!