2010年5月26日星期三

飯店篇

今次行程既然捨棄了台北商旅,我就選擇了喜瑞飯店

它是台灣第一家採用白色為空間概念,
現代藝術感強烈的精品飯店。

由台灣知名建築大師李瑋珉先生及
名時尚空間設計師蘇誠修先生聯手打造的。

從前,多是外國人及日本人入住,現在香港人卻多了。
去年夏休曾入住,感覺也不錯,近捷運忠孝新生站尚算方便。




這幾天享用了飯店的早餐,款式不算太多,但選擇合心意。


入住的房間十分寬趟,感覺好舒服,上圖紅框是我的房間。


【網頁照片】


最有趣是浴室內有1個大型獨立浴缸,所以自製泡湯。
房裏有音響組合,一邊泡浴,一邊聽附設的輕鬆音樂CD。
還有免費自助洗衣服務,及房間免費寬頻上網,值得再住。




【商務客房】飯店定價$5500

喜瑞飯店AMBIENCE HOTEL
地址:台灣台北市中山區長安東路一段64號
交通:離捷運忠孝新生站步行15分鐘。

17 則留言:

naruto 說...

見到你介紹直頭想即刻去呀

maymay 說...

放滿缸水要唔要15分鐘?

樓上:個零鐘頭機,幾時去都得啦~~
可惜台灣唔係我杯茶。

Ellen老師 說...

去啦!去啦!其實我都想再去,今次時間有點匆忙呀!

Ellen老師 說...

無計過時呀!可能都要喎!

supageti 說...

睇落都唔錯,可惜我唔鍾意間房白 side side ~~~ :p

naruto 說...

我check緊機票

Ellen老師 說...

意粉:台北商旅嘛,我知啦!

Ellen老師 說...

真係去呀!個邊都熱及會下雨喎!要唔要幫手訂房及車呢?價錢有商量,哈哈!

maymay 說...

老師今日好得閒咁喎~~

ROY 說...

5,500新台幣? 勾筆喇~

Ellen老師 說...

將近周末,今日都算幾得閒啦!

Ellen老師 說...

萊B爸:呢個價錢係官方飯店價目,如果真的可以付得上這個價錢,就住台北商旅啦!

lau2tang 說...

一見有自助洗衣同免費上網,我就兩眼發光了!老師好介紹呀~

naruto 說...

訂左機票啦

Ellen老師 說...

哇!話去就去喎!

naruto 說...

你睇下你個blog影響力幾大,呵呵

Ellen老師 說...

我又有新攪作喎!唔知又有無影響力呢?He He