2010年6月10日星期四

忙裡偷閒

第一天期考,難得12時多就放學,給了自已半天假。
友達參觀旅遊展,取了一大堆單張,呢兩個最合我。


午餐吃得好飽啊!飯後好想買物,可惜沒有收獲。


超可愛い。一定天天掛住你呀!呵呵!


吃的時候,會唔會因為太可愛,不捨得吃呢。



どうもありがとうございます

10 則留言:

maymay 說...

老師又食又拎牙~^^

naruto 說...

又食又拎都好過樓上剩係識食

肥師奶 說...

第一天已經很愉快,餘下的三天半日假,都應該收穫不少。

supageti 說...

吉蒂茶漬我都超歡喜啊 ~~~ (*_^)

Rempei 說...

旅遊展我都去了好幾年,但實在新意及實用程度不足,又無Asiamile分吸引我,今年唔去lu~~

ROY 說...

你幾時得閒同我飲茶呀?

之前送俾妹妹包吉蒂通心粉有無食到?

lau2tang 說...

お誕生日おめでとう~!

maymay 說...

生日快樂!

Ellen老師 說...

maymay~~
唉!老師次次又食又拎啦!

鳴門~~
剩係識食都幾好。

肥師奶~~
餘下的三天半日假,係超充實!

意粉姨~~
吉蒂茶漬要帶去日本嗎?

Ellen老師 說...

薯仔~~
旅遊展我都無去喎!

萊~~
幾時都得去同你飲茶,但早D打電話黎。
妹妹吃光光包吉蒂通心粉。

好姊妹~~
ありがとう