2010年6月29日星期二

開學前作好準備

。。。文房用品。。。

19 則留言:

supageti 說...

依啲野你唔係大把咩?

叫 Auntie 買定啲蔥呀芹菜呀,最好去埋文武廟上番注香啦,哈哈!

肥師奶 說...

我係你就買定中國貨,如中華牌鉛筆。上完最後一堂,梗係送俾當地朋友做紀念。

naruto 說...

幾時飛?

black lab 說...

既然係買日本嘅著名品牌,點解唔過到去日本先買嘅?
預祝學有所成啦!

supageti 說...

記住買啲野(聽講中國茶葉幾受歡迎)送畀お母さん ~~~ :)

maymay 說...

要唔要我陪你買見面禮呀?
買晒yen未?呢幾日貴到嘔呀!

lau2tang 說...

我就話帶蠔油、XO醬做手信夠特別~

小彭 說...

咪話我潑冷水, 去到都應該係掛住食同玩, D文房四寶可能係裝飾! ^^

Ellen老師 說...

意粉姨~~
做老師梗係有大把文具!

肥師奶~~
中華牌鉛筆.....邊到有得賣呀?

鳴門~~
15天後。

Black Lab~~
日元貴,分分鐘香港平D!
學有所成呢~~~~~~~盡力盡力啦!

Ellen老師 說...

意粉姨~~
買啲野1定會,但唔知買咩!

劉鄧~~
蠔油、XO醬~~~~日本人識唔識烹煮呀?我唔識喎!

maymay~~
呢排好忙!

小彭~~
好了解老師呀!

lau2tang 說...

XO醬邊使煮架!教佢地當即食味噌咁用,撈埋的食物一齊吃。我係香港見過,有日本旅遊書介紹,叫的日本人買架。

Rempei 說...

突然有d唔舍得的感覺~~
俾心機讀書喇,唔好去夜街、唔好周圍去揾野食、唔好掛住買野俾我地喇~~~

浩然 說...

姑姐,我都要文房用品,買給我。

小彭 說...

但係日本人未必個個食得辣架! wasabi同辣係兩回事, 所以xo醬未必啱使.
無印文具係香港平, outlet另計.

lala 說...

有用網頁:

http://hk.myblog.yahoo.com/abe-momoko/article?mid=916
(哎呀得一個 ... 我其他都唔o岩你用o忝哈哈。)

如果你食慣廣東豉油,就請帶一支,日本豉油的確好唔同。李錦油蠔油呢度都有,味道一樣,不過貴少少啦。

呢度print野要比錢,所以最好有的話print哂先。

呢度冇滴露賣架,平時有用開就買支細既過黎。

厚手tempo當然冇啦,要就買定一條。

隱形眼鏡葯水好貴,又係要買定。

如果會蒸野食又係要買定蒸隔。

Ellen老師 說...

劉鄧~~
XO醬......都可以考慮。
不過又真係怕日本人唔食喎!

薯仔~~
我都突然覺得好快要起行~~
讀書....都話盡力喇,去夜街、周圍去揾野食、買野俾喇~~~我難唔做喎!

浩然~~
收到!你都要為開學作好準備!

Ellen老師 說...

小彭~~
無印的確香港平!

lala~~
好詳細呀!
不過我住ホ一ムスティ....豉油、蠔油、蒸隔應該不用啦!
你放暑假未呀?

lala 說...

有o的homestay都幾厳しい,可能要你八點番屋企!

你諗到咩就問我啦。

仲有兩個禮拜暑假,不過之前仲有三次測驗一次發表 ... T_T

Ellen老師 說...

所以homestay係有風險!哈哈!