2011年2月16日星期三

撳錢

1連玩了好幾晚,次次都係第2,第3題就Game Over
之後,就題題都識答或会撞中,餘下的9天,加油!
越來越多人參加,題目就越來越難,明晚再玩!

10 則留言:

ROY 說...

我晚晚都係第二條敗走.......

largeheadboy 說...

無 now 添~

l.minor 說...

無 now 添~ x2

我見人地一group人玩,所以增加撳到錢嘅chance

Ellen老師 說...

今晚超易,輸在房地產題,唉!
不過即使有$$$分,都未必太開心啦!得$399咋!

supageti 說...

我連個名都唔識讀 ~~~~ @@

maymay 說...

我都冇now~~

小彭 說...

分幾多唔緊要啦, 最緊要有得分啦!六合彩先唔好同人分啦!
係呢, 個字即係點讀呀老師?

Rempei 說...

估唔到你都會出手,更加估唔到你咁快投降!p:

naruto 說...

咁你今晚仲玩唔玩?

Ellen老師 說...

意粉 & 小彭~~

據黃鍚凌《粵音韻彙》~~~
【撳】
聲母g
主元音a
韻尾m
聲調6
音gam6

即是類似【襟】


薯仔 & 鳴門~~

點解我唔玩呀?今晚再努力!