2011年2月27日星期日

不思議なこと

昨夜,做了這個夢~~~~

我的パスポ一卜在8月就到期了,所以趁空閒及早更換。
這一天,我到了入境處等候,準備取回新証件。

揚聲到我了,走到窗口辦理,當職員要我出示身分證時,
え~~~~~我的手袋呢?啊!在剛才等候時的座位上,忘記拿走。

返回座位,當然甚麼東西也沒有啦!剎那間,焦急的四處尋找!

今天,日語班上課之前~~~~

早了到達學校,一心要吃個餐蛋麵,點了食物之後,
才発現竟然沒帶銀包,剎那間,又是焦急的四處尋找!
幸好有驚無險,碎銀零錢剛足夠埋單。


我還会遺失$$$$$嗎?看來,我真的要放假,休息一下了。
今天,謝謝友達伸出援手,緊急救濟下我才可平安回家。

13 則留言:

supageti 說...

搵番喇啩?

supageti 說...

BTW 我所有證件好似出年都到期,換都有排換 ~~

肥師奶 說...

幸好是做夢......

Ellen老師 說...

意粉~~~
今朝食早餐時,就醒起銀包係邊啦!
我得1個月時限,要盡快更換。

肥師奶~~~
就是做夢與現實差不多。

largeheadboy 說...

我都要換 passport 喇一定要,因為剩返四個月咋~

naruto 說...

你唔似會咁矇喎?好緊張呀呢排

Ellen老師 說...

大頭~~~
未換.....即你短期裏去唔到旅行!

鳴門~~~
所以未想放假囉!

naruto 說...

未想放假?。。。既然未想放假,但慢慢做啦,呵呵

Ellen老師 說...

唔係唔想放假,係未放得假啫!

maymay 說...

忍耐多個零月啦

浩然媽 說...

三月還沒開始喔,就想著放假!
是想著復活節假期?還是暑假呀?

lau2tang 說...

老師好少會咁大懵架喎!

Ellen老師 說...

所以未話想快D放假休息一下囉!