2007年5月20日星期日

apm VS 卡拉OK

昨天星期六,天下著黃色暴雨,
原本正打算留在家清理一下作文,
怎知又給魔鬼Kinki召喚出去吃飯,
她剛在觀塘完成工作,所以選了apm!

周六的apm人多的是,加上now攪足球直播活動,
人潮更迫得水洩不通,在food court走了一圈又一圈,
位置就找不到,反而遇上了足球忠實粉絲~~Roy
有足球直播的地方,有他熱捧的球隊,又怎少他份兒呢!

最後跟Kinki也算吃過一頓晚飯,
之後四周逛一逛,她也要回家看足球耶!
她跟Roy一樣,也是「紅隊」的粉絲,
可惜,今早她說「紅隊」輸了,很傷心呢!

星期日,黃色暴雨下,本打算可留在家清理一下作文,
怎知,又有損友召喚,Tiffany提意去K buffet,
發覺原來有很多新歌唔識唱,要追下歌先得啦!
玩了一個晚上才100元,都很划算喎!

這個周末,我又沒清理作文啦~~~~~

11 則留言:

匿名 說...

唔怪得知讀書時 d 作文呀默書呀咁遲先派返畀我地喇 ^s^

匿名 說...

不如我地搞場K Buffet~

Ellen老師 說...

大頭~~
老師都係平凡人,都需要放下工作去玩啦~~
通常我會即日默書,即日派簿,學生會開心D!
但作文真係好難攪!

roy~~
我讚成搞K Buffet
這個攪手應由wordy擔正啦!
佢成日去唱嘛!

Wordy 說...

冇黎幾日,上左枱都唔知添。

K 幾時都有興趣唱,k buffet 好唔好食?不過有得唱我可以唔食。之但係,唔係個個都願意開金口架播,驚搞左冇人去啫 ^_^

Ellen老師 說...

k buffet 好唔好食,就見仁見智啦!
反正加十幾蚊有得食,又何妨不一試呢?
若然搞場K Buffet,至少有我同亞roy啦!哈哈!

匿名 說...

yeah!!! 有K唱~

Ellen老師 說...

roy~~
有無K唱,要wordy搞成先啦!

匿名 說...

唱k我都o岩哦!

Ellen老師 說...

無問題!
就係等wordy搞搞啦!

Wordy 說...

好,下星期出「貓」吧。

Ellen老師 說...

wordy~~
真係至好呀!