2007年5月21日星期一

星期一上班日

今天整日有九節課,第1及2節原本空堂,
但6B的數學老師出外開會,所以早跟我換堂,
故此,第1及2節我要上6B課。

小息後的第3及4節課,原本就是6B中文課,
所以我又要跟他們上課。

第2個小息後,第5及6節課便是1A的中文課了!
之後,就是看守著1A午膳了~~

12:50~1:10pm才是我的午膳~~
匆匆忙忙過後,第7節課又是6B的中文課!

最後,第8及9節課終於可回教員室休息了,
渴一口水,一大堆的功課又要批改。
放學後,又要當值至5時。

那時,整個人累得要命!幸好有好友相約去吃個飯,
飲杯茶,吐吐工作上的悶氣!心情才樂得舒暢!

可是,明天還要繼續工作呢~~~~>_<

13 則留言:

supageti 說...

從前在學校工作時,老師們叫連上七堂做「Seven Up」呢。

Ellen老師 說...

因為人手資源多了,現在要「Seven Up」其實較難,有這情況,通常是代堂造成的~~

匿名 說...

空堂實在太珍貴但又太少了!
以前教書一日才得一兩節空堂
簡直是要了我的命!

lau2tang 說...

老師,辛苦你了!
但為了下一代的德智體群美,你要堅持下去啊!
捱多兩個月,又放暑假了!

匿名 說...

繼續工作才可繼續食飯 !

Ellen老師 說...

大頭~~
現在的空堂,不但利用改簿,還會吃飯、聯絡家長....簡直多多都唔夠用,手腳慢D都唔多!

劉鄧~~
雖然捱多兩個月,就放暑假,但這兩個月是全學期最難捱呢!

galaxy~~
唔知!可唔可以,不用工作也才可繼續食飯呢!哈哈!

匿名 說...

好似黐脷淇咁嫁個有錢老公咪唔駛做囉!
仲要生埋個金菠蘿喎,分身家笑到妳合唔埋咀呀!

supageti 說...

maymay:Ellen 老師鍾意睇的是《天若有情》,唔係《嫁個有錢人》喎,哈哈!

Ellen老師 說...

maymay~~
家陣香港地邊有咁多有錢老公嫁呀!

意粉~~
其實我鍾意睇《金枝玉葉》喎!呵呵!

supageti 說...

《金枝玉葉》定《金枝慾孽》先?嘻嘻

Ellen老師 說...

我係現代人,梗係時裝版《金枝玉葉》啦!

Wordy 說...

居然夠膽寫 d 咁野?!好彩「教育家」羅太去左廉記,唔係你校長一定收到電話,嘿嘿 :)

Ellen老師 說...

呵呵~~離開學校,我就唔係老師啦!