2007年5月7日星期一

談心 VS 新書入貨

今日下課後,約了2位好朋友於沙田UCC茶聚兼吃晚飯!
3位朋友一談心,又傾了好幾個小時,
不是Tiffany有事,相信又傾至打烊!

之後,回家途中,趕得及在新世紀大眾買了今日出版的~~
《台北+高鐵全線遊食玩買終極天書》
作者Pace在Blog介紹過,很吸引耶!決定第1時間入貨啦!
內容詳盡豐富,看了1個晚上!
剛好給我計畫一下,回歸日假期之旅~~

12 則留言:

largeheadboy 說...

咦,出咗嗱?等我去書局看看先!
回歸日都有三日假喎原來!

Ellen老師 說...

係呀~~
回歸日可能去高雄

supageti 說...

我都要買番本!^_^

supageti 說...

午飯時間在大眾買了,好開心!

Wordy 說...

也想買本台灣旅遊書,今天在很多地方都看見了。跟正文社那本比較,哪本較好?

Ellen老師 說...

正文社是那1本呀?
這本書特別之處,不只單一介紹台北,沿著台鐵沿線玩,由墾丁、高雄、台南、阿里山、台中、清境、新竹....內容既詳盡,資料也新,我覺得不錯!

匿名 說...

你地都好快啫,出左兩日就已經到手!

ellen:ucc d 野好唔好食?招呼得唔得?

Ellen老師 說...

maymay~~

老實說:UCC食品普普通通啦!
選擇的種類不太多。
眼見店員不多,不會有太好的招呼,
當排隊的人多了,店員也會收碟及問你食品到齊未呀!
9時多沙津BAR便清場了~~

supageti 說...

今晚再去大眾,仲淨兩本咋,真戥 pace 開心。

Ellen老師 說...

我都覺得本書寫得唔錯!

Unknown 說...

真的十分多謝大家支持呢~

Ellen老師 說...

pace~~
加油!支持你呀!