2008年2月24日星期日

香港東西南北1天遊

今天下著豆大的雨,1早便來到香港大球場。
這類籌款步行,每年舉辦1次,參加人數1年比1年少,
老師的工作卻1年比1年多,耗了龐大人力物力,
實際得益都不知有多少呢!


完成工作後,趁尚未封路之前,立刻急往乘車入元朗。
都不知走過哪些路,只知睡了1覺後,就看見劉鄧便下車。
中飯,在元朗吃了1頓頗超值的意大利式午餐。





吃得飽飽,就來1個激列作戰啦!
中場休息時,主人家熱情好客地替我們準備豐富美食,
即使事前已發出密令,大家還是喜歡玩交換禮物。


今晚,是全日行程的高潮節目~~流浮山--吃海鮮
老師從記憶中,應沒到過流浮山,
即使遊過,也應該是年代久遠的日子。

不是地理及常識科老師的我,1直以為流浮山跟大嶼山,
差不多啦!是離島嗎?要搭船啦!
原來只是從元朗搭50元的士便抵達啦! ^^

老早預訂了位子,要吃甚麼菜,不知道~~
只知道每位入場費3百啦!






這天,多得劉鄧悉心安排,令大家玩得及食得滿意!
更開心的--是多認識1位新朋友~~小儀
相信,大西北將會是我們未來新開發的土地啊!

12 則留言:

largeheadboy 說...

呀,又畀你搶先報道!>_<
你地最後冇食涼粉咩?

Ellen老師 說...

食埋涼粉又怎會10點前返到屋企呀?我就無食啦!唔知2個亞明有無食呢?

lau2tang 說...

無呀!
實在食唔落~

supageti 說...

天水圍站果樣好似機場喎

大鄉里意粉唔曾搭過西鐵呢

Ellen老師 說...

大家今朝係未食麥皮呀?

意粉~~
老師唔好得過你,我都係搭過荃灣站1次,搭過美孚站1次,搭過屯門站1次。
今次,是第1次搭返來南昌站轉車呀!

西鐵過了荃灣站,每個站都好似機場喎!

lau2tang 說...

西鐵好正呢!
我最鍾意便是西鐵個廁所,又大又乾淨!

largeheadboy 說...

嘩,十點前就返到屋企喇
我以為自己九點三上車十點三就返到屋企都叫快添!

Ellen老師 說...

如果唔係南昌站,費了1點時間找出口搭K16,更快返到屋企!

lau2tang 說...

元朗唔喺你地想像中咁遠嘅!

匿名 說...

係羅! 吾係你想像中咁遠架, 多d黎玩啦,
我屋企留下有個市政局ge羽毛球場! ^^

匿名 說...

我對K16, 南昌/美孚/荃灣西/天水圍站, 流浮山都好熟... 全因小YEE姐.

天水圍/元朗出九龍, 真係好快!

Ellen老師 說...

大西北的路途,的確比從前快左好多!可以考慮再多D去玩~~