2008年2月5日星期二

歲晚收爐

今早7:00走過新城市廣場,沒有太多的遊人,好寧靜啊!



1早回校補課,再連續上了7節課,
豬年最後1個工作天,就在忙碌中渡過了!

放學後,才有機會看看我的水仙花,
啊!天氣太冷了,連花兒也要冬眠呢!



今個下午,不理案頭還有1大堆未批改的簿冊來擇年,
準時3:45離開學校,嘆1個輕輕鬆鬆下午茶去。
老師也要休市啦!年十二啟市啊! ^^

14 則留言:

supageti 說...

嘩 ~ 老師唔係抽咁多水仙頭番歸嘛?

Ellen老師 說...

1半啫~~

largeheadboy 說...

你也收爐了!
聽朝搭車返工應該好暢順!

Ellen老師 說...

我地算遲收爐啦!
你咁早搭車,點會唔暢順呀!

lau2tang 說...

學校返埋上個星期五便放假了。而我因為要埋數,所以返埋今日我先取假,到年初五便開工了。

Ellen老師 說...

上個星期五便放假,實在太好啦~~

匿名 說...

悠長假期真係令人羨慕 !

largeheadboy 說...

咦,咁聽日仲要開工的咪只得我?好彩我都年初七至開市!^t^

Ellen老師 說...

galaxy~~
1年到晚,都係等今日放假呀!嘻嘻~~

大頭~~
聽日開工會放早嗎?

largeheadboy 說...

應該有應該有!^^

匿名 說...

我都要開工喎,同埋都有得放早~

Ellen老師 說...

咁~~早d放工食飯啦

匿名 說...

新年快樂!
我d水仙比你好, 已開一朵花! ^^

Ellen老師 說...

我的水仙花還未開花呢~~