2008年6月1日星期日

校園警訊~~(一)

案發日期:2008年5月30日(星期五)
案發時間:下午3時05分

案件重演:
3:05~~4年級某班主任C接獲該班學生A的母親電話

A母親:老C,請問A同學係未發生了事呀?
老C:發生甚麼事呀?
A母親:A同學被人綁架嗎?
老C:唔係呀!點會呀?家陣放緊學啦!
A母親:老C,你幫我去校車叫住佢,叫佢打電話比我。

3:18~~各校車正要開出之際

老C:未住,A同學係邊呀?佢亞媽搵佢呀?
老師:下...停車!停車!叫A同學落車。
老C:A同學,快D打電話比你亞媽,佢好急搵你呀!
A同學:打唔到喎!佢飛去留言喎!
老師:未阻住其他人放學,全部人返去學校再講。

3:35~~聯絡上A母親

老C:A同學家陣係學校,你要同佢傾下嗎?
A母親:好!好!
老C:其實,無端端點會話A同學被綁架呀?
A母親:今日差唔多放學時,有人打我手提,話捉左我個仔!
A母親:咁我驚佢在學校或搭校車有事,未即刻打電話學校。
老C:打黎學校搵仔都啱,好明顯係玩野啦!不過你都要查下。


各位觀眾:當你遇到上述事情時,記住~~~
要保持冷靜,立即求証,還要事後檢討,小心保管你電話及資料!

今集節目完畢,多謝收看,下次再見。

8 則留言:

匿名 說...

大鑊成咁都得?莫非佢與前夫有過折。

匿名 說...

阿匪徒有無叫A母親入$去指定戶口或者垃圾桶咁呀?

supageti 說...

A 媽梗係得罪左人,不過都係緊慎處理。

largeheadboy 說...

係我就同 A 母親講話 A 同學依家喺我手上,叫佢入幾廿萬入我個戶口!

maymay 說...

有冇報警呀?

Ellen老師 說...

maymay~~
要報警都唔係我地啦!

大頭叔~~
幾廿萬就看到你.....呵呵!

意粉~~
A 媽似比人玩多過得罪左人!

小妹~~
阿匪徒好似話捉左佢個仔咋!

肥師奶~~
亞A同學媽媽及爸爸係有識份子,佢地似比人玩多D!

匿名 說...

咁大整蠱,唔似普通人行為喎!

Ellen老師 說...

rempei~~

我都歡迎你光臨喎!
無聊人做D無聊野,好難預計的!