2008年6月17日星期二

風雨不改的聚會

一連半個月都是下雨天,心情跟天氣1樣煩厭!
今個晚上,即使下著大雨,各方友達來到滬江一聚!
食品水準尚算不錯,上菜速度也不錯耶!
吃了滿桌子食品,每人才不用200大元。加片西瓜更滿足!
下次聚會相信要等日遊歐遊回來喇!到時希望不再下大雨!




27 則留言:

匿名 說...

讚啦~咁快手~

Ellen老師 說...

咁你呢~~

maymay 說...

哎呀,打開師姐俾我嘅錦囊,先見到原來有一盒{抹茶八橋餅}係請大家食架,賞味期限係8月26日,下回再帶俾大家呀吓~~

匿名 說...

咦,今晚好似冇乜菜喎!
呀,唔記得多謝師姐添!
係呀,師姐……

supageti 說...

有無搞錯?帥哥失職呀!!!

匿名 說...

係呀師姐,帥哥要我敲下佢個頭先得呀 ^0^

師姐,其實我有好多野同你講呀~~

匿名 說...

係呀師姐,下次記得同帥哥講清楚嘛!
師姐呀師姐,我早排睇你個遊記呢~~

maymay 說...

瞓醒一覺,多左咁多個疑似maymay,爭d笑死我!^0^

師姐:全部A貨黎架,唔好上當呀!

supageti 說...

老師:你要教訓下班馬騮,咁大膽搞亂你個場禾,哈哈 ~~~

匿名 說...

可能老師都有份禾!^0^

師姐:其實你個遊記呢~~即係呢~~

lau2tang 說...

嘩!你哋嚟真o架!究竟邊個喺邊個呢?

maymay 說...

咁多冒牌貨,警察快d黎冚檔呀!

匿名 說...

以我睇左3X咁多期既金田一,謎底一早已解開~

匿名 說...

無叫醉乳鴿, 油泡蝦? 我去親都一定要食架! ^^

匿名 說...

那碟是臭豆腐??? 係就正呀~~~~

maymay 說...

老師呢排事忙,由maymay代答,^0^

小彭:果晚侍應嬸嬸話呢期{勤流揀},冇雞又冇鴿~

rempei:冇錯,係臭豆腐,不過唔正!

匿名 說...

唔該maymay. 即係有排都唔使去啦... 油泡蝦都試過無, 小吃類黎架, 下次試下啦.

匿名 說...

好耐無食上海野羅, 睇落好似好好味錦, 好想食.

匿名 說...

可惜~~~咁~~夠唔夠臭呀?

lau2tang 說...

Rempei,
食過最好的寧波同鄉會臭豆腐,其他的佢地又點睇得上眼呢!

匿名 說...

劉鄧,
寧波同鄉會是否只招待寧波同鄉? 我呢個月牛一,想食餐上海菜!

lau2tang 說...

好像要用會員號碼登記訂枱,那次我們要由Maymay負責訂位的,但去到後,一直沒有人問我們取會員資料,不如你試試打電話去訂枱啦!如有問題,可以send 個 email給我:-
lau2tang@yahoo.com.hk

maymay 說...

咦~老師去左邊呢?

lau2tang 說...

代答:
老師在家中上不到網,不知出了甚麼問題。

supageti 說...

無得上網,日子點過呀?

largeheadboy 說...

去咗邊呀?

Ellen老師 說...

無得上網,日子這樣過啦~~