2009年4月19日星期日

留港消費10日目@勉強する







10天的復活節長假,過得十分精彩。
期待著下1次長假的到來呀)))))))))

11 則留言:

largeheadboy 說...

我又見到腸仔喎!
又要努力工作喇!

Ellen老師 說...

唔好提住工作得唔得呀!

supageti 說...

果兜野好似納豆呀 ~ 哈哈 ~~

Ellen老師 說...

係茄汁豆~~
若果有人當物送罐茄汁豆比我,我都好開心呀!

maymay 說...

老師呀老師,唔好掛住食呀,記得幫我改野呀~~

肥師奶 說...

老師,咁努力讀日文,可能有朝一日好似林沙文咁出名。

Ellen老師 說...

肥師奶~~
林沙文係乜水?

MAYMAY~~
有留意!但無房呀!

maymay 說...

啱啱check過都有喎,點解呢?

肥師奶 說...

林沙文曾是警察,後來派去學日文,幫d囚犯翻譯吓,跟著轉行做律師,有日本通之稱,近日佢話如困衛詩家人要求,都會幫吓手喎
!

lau2tang 說...

老師,
見你食腸仔,好掛住日本啲燒腸仔呀~

Ellen老師 說...

呢日我都覺好日本feel