2009年4月9日星期四

放假前夕

今天是長假前最後1個工作天,
3年C組竟然有7人缺席,唔係呀~~~
全日學生+老師holiday mood邊得有心情上課呢!

為了獎勵繼續奉場依時返學的好同學,
昨晚,帶妹妹去超市買定朱古力請同學食。


今早,1踏入課室,澄萱ちゃん又來給老師驚喜!


今個晚上,前往酒樓途中,唔係幾記得間鋪叫咩名,
過馬路時,隨意找個大圍姐姐問~~好彩係邊呀?
大圍姐姐答~~哎喲!我唔知喎!
車~~大圍都無好彩,係明星呀!未亂答啦!

15 則留言:

largeheadboy 說...

大圍明星我知喺邊喎!早兩個禮拜想去呢度飲茶架~

依家啲細路細細個就有得遊埠,好幸福啊!

Ellen老師 說...

從星期2開始已陸續有學生請假!老師都想請假!

車~~問題係我唔記得去邊間食餐,明星?好彩?個名差唔多嘛!

supageti 說...

尋日成個機場都係小朋友學生哥呀 ~~

supageti 說...

咦 ~ 老師要去迪迪尼牙?

rempei 說...

就係因為外評報告未出,咁係食左先算啦~~

Ellen老師 說...

意粉姨~~
咁早放假的話我都去旅行啦!
嘻嘻!好聰明咁喎~~

薯嘜~~
尋日不知幾想1放學即閃,夜晚仲要係大圍食飯,唔係化~~

ROY 說...

妹妹依張相個角度唔同左個覺得又可愛左~
快d黎俾uncle roy抱下啦~~

maymay 說...

做乜又俾男仔衫妹妹著呀~
問路駛乜問大圍姐姐呀,打電話俾地膽丫嘛~~

supageti 說...

話晒晌千年古都,點都沾到啲啲靈氣既,嘻嘻 ~

Ellen老師 說...

萊B爸~~
萊B要見妹妹來日方長!哈哈!

maymay姨~~
妹妹有8成的衣服是由哥哥過檔啦!
尋晚早知約地膽食飯好過啦!

意粉姨~~
晌千年古都有無D樽裝靈氣外賣呀?買D返黎做手信好喎!

supageti 說...

老師都好聰明喎,我真係買左啲樽裝野俾你地。哈哈!

lau2tang 說...
此留言已被作者移除。
lau2tang 說...

做得咁好緊係要慶功啦~
如果擺番個四方城就仲perfect~

lau2tang 說...

睇番我自己段留言,發覺我都沾染了伊勢神宮的一點靈氣!^b^

Ellen老師 說...

意粉姨~~
下.......樽裝野!

劉鄧~~
做得好唔好都未知,太快太高調慶功啦!