2009年4月24日星期五

點解我係宮女呀?






意粉~~老師唔做宮女,做女王得唔得呀?

11 則留言:

supageti 說...

因為老師係庶務二科嘛,哈哈 ~~~

咪蓋左個女王郵戳囉 ~~~~

largeheadboy 說...

有得做宮女已經好好喇
我做牛做馬咋~

lau2tang 說...

哈哈~
我笑死咗喇~

maymay 說...

宮女都好靚呀~~

ROY 說...

我做用黎看門口既石獅子咁又點先......

lau2tang 說...

萊少,
咁先英偉呀!!!

maymay 說...

咁我有得捕蟬嬉戲都唔錯喎~~^o^

supageti 說...

擺明係偏心啲姊妹啦 ~~~ 哈哈 ~

lau2tang 說...

咁我咪仲好~
可以騎住隻馬打球,其實我最想打,就係嗰個死人頭!哈哈~

supageti 說...

依勻輪到我笑死,哈哈哈 ~~~~

Ellen老師 說...

意粉姨幾張postcard就令大家咁開心,實在太好了!