2009年10月1日星期四

建國六十年

今天,一早起來,看了國慶六十周年閱兵,
老實說,場面確實有1點感動啊!同志們辛苦了!


在家附近吃早午餐,看見太陽伯伯,
那麼,不要辜負太陽伯伯,要往外面走走啦!


最近啟航的~~海洋列車,滿心歡喜以為有新遊戲,
原來是用來上下山的列車,這就不用乘吊車了。




到處都是【哈佬喂】,連兒童天地都有南瓜鬼屋!


這個國慶日,就在歌舞昇平,煙花盛放下結束了!

6 則留言:

supageti 說...

我做足一日 ~~~ :P

largeheadboy 說...

海洋公園下年一定 blacklist 你地唔畀你地買 pass~ :p
尋日朝早真係好勁太陽,之後就陰晒天。

maymay 說...

海洋公園勁加價,好在你買左一年pass咋~
小浩然咁鍚妹妹,真係一個好哥哥,抵讚!

Ellen老師 說...

意粉姨~~
我都做足一日呀!

帥哥~~
話哂我有比$買pass喎!去到我都有消費喎!咁都 blacklist ,唔係化!
話時話,尋日無落雨喎!

maymay婆婆~~
哥哥鍾意同妹妹玩,妹妹又好鍾意同哥哥喎!

ROY 說...

d國慶節目簡直悶到嘔呀我話......

最後果張比浩然媽見到會唔會講大吉利是架~

祝中秋節開開心心~

Ellen老師 說...

回歸左..要適應下呀!

浩然企之嘛!又唔係瞓!哈哈!